Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Skal få ordnet det. Holder ser borte herfra da denne tråden er for verium. Men litt inafor siden det er sjelden med CPU mining :slight_smile:

1 Like

Hvilken pump det var idag… hadde salg på 0.00097, hadde blitt juleaften om det hadde slått til.
Men sånn går det når man ikke følger med 24/7 da misser man sånne topper og får ikke solgt før kursen er på vei langt ned igjen

Bare å vente på neste :slight_smile:

Miner i snitt 1VRM om dagen i mellomtiden, lurer litt på om mer cpu skal hives på jobben. 6,6KH/m akkurat nå, bør vel kanskje doble det.

1 Like

VRM i farta nå, er det noen som vet noen årsak?

Pump og dump som de siste dagene?

Er veldig usikker på om det er en pump og dump i VRM nå. Skal en pump og dump fungere så må det vel være nok moment slik at du får med deg andre aktører du kan selge dyrt til for å kvitte deg med pumpen?

Noen formeninger om vi har en fin inngang på Verium nå? Eller blir Verium overkjørt av de større coinsa om dagen ?

1 Like

Jeg kan med hånden på hjertet si at det er en god inngang nå, men jeg vet ikke om den skal lengre ned før det snur :wink:

Tar en dag til å leser meg opp på va som skiller denne fra resten :slight_smile: har ikke lyst å bomme på et eventuell Neo rykk men frister å vente på inngang i neo istedenfor :roll_eyes: Kanskje laste midlertidig i Verium :slight_smile:

2 Likes

Hvis du ikke allerede vet hva Verium er eller hva det står for, vil jeg anbefale å vente og lese deg opp før du investerer ja :slight_smile:

Om du treffer på bitcoin spådommen også Larsen så lover jeg å laste Verium :slight_smile:

Vet en del men det er mange coins å holde styr på ! Så vil man ikke lese i en uke for å potensielt misse et rykk

Den har gått igjennom enhver støtte fra 0.00007500 ned til dagens nivå. Ville ventet til den viser noe tegn til støtte og neste jeg ser er på 0.00003500. Eg e i alle fall med på berg og dalbanen :roller_coaster:

2 Likes

Ja her må man bare holde hodet kaldt.
Jeg solgte iota’n jeg hadde og lurer på om jeg skal sette gevinsten I vrm nå som den er så lav.

1 Like

Det er da i hvert fald fristende!

ohh nesten så verium traff første salgsposten idag.

Noen som vet hvorfor den spiken kom?

Lite salg helt opp til 0.00060000 -->

1 Like

Litt av en kveld! 50% opp. Kom meg ut med alt jeg hadde, spent på morgendagen.

2 Likes

Oi! Der gikk salgsposten min også jo!