hva gjør jeg får og handle på vericoin plattform?Noen råd
Mener du hvordan du kan kjøpe vericoin?
Ja.Hvordan gjør jeg det?
Lettest vei er coinbase.com(kjøpe btc med visa) overføre btc til bittrex.com for å så kjøpe vrc/vrm.
Hvis du ikke skal ha så mye send meg en pm så kan vi kansje gjøre en direkte handel
Sendt pm
Salgsordrene mine lå for høyt i dag På hvilket nivå kjøper dere dere inn igjen?
Hmm jeg køber derimod op i disse niveauer, hellere dette end at løbe efter når wallet updates lige pludselig bliver Ninja released…
Må det legges bilde inn på coinbase?
Bilde av sertifikatet ditt eller pass
Noen som kan hjelpe til å åpne kontoer coinbase og bittrex for meg?
Send meg evt en pm.
noen enklere måter å handle VRM på en og bruke coinbase bittrex?
Det er ganske intuitivt, har registrert meg med pass på coinbase, noe bittrex ikke trengte.
Enklere å hjelpe om du sier hvor du står fast.
Husk at du beveger deg inn i et vanskelig marked hvor du lett blir kvitt pengene dine om du gjør feil.
Overfører du 1million kroner fra coinbase til bittrex, men har tastet feil addresse så er pengene borte og ingen bank kan hjelpe deg.
Markedet er også veldig hypestyrt og døgnåpent så litt avhengig av strategi så må du følge med også på natta.
Begynn med bare et par tusen først før du eventuelt går over til større summer.
Det er overhengende fare for en kraftig korreksjon i markedet, så jeg har solgt ut alt jeg har og sitter med fiat.
Men markedet er vanskelig å tolke så ila. helgen kan ting eksplodere opp også… så man må nesten handle på gut feeling og krysse fingrene.
Jeg sier dette uten å mene noe vondt, men jeg tror jeg ville holdt meg unna VRM/VRC om jeg ikke klarte å registrere meg på handelsplattformene hvor de nevnte valutaene omsettes. Bruk heller litt tid på å lese deg opp på hvordan det fungerer.
Jeg forstår:) kan registrere meg men usikker på hvor trygt det er med dårlig engelsk…
Som en sa lenger opp i topicen små feil så er pengene borte, greit å være stødig da…
Det er nettopp det! Bruk litt tid på forumet og les i trådene som omhandler kryptovaluta, så kommer du til å lære mye, på en trygg måte, av flinke folk!
Det er ikke mange ordene du trenger å oversette for å være stødig nok i engelsk for å trade. Men om du ikke behersker grunnleggende engelsk er det kanskje ikke best å trade internasjonal valuta siden mesteparten av informasjonen som finnes er nettopp på engelsk.
Lykke til!
Imponert over hvor mye noen folk legger inn i miningen av VRM
Har nå registrert med på coinbase kan handle for 500eur pr uke hos coinbase.
1.Spørsmål hvordan overfører jeg penger fra kreditkort(som jeg registrerte hos coinbase) til Bittrex?
- Overfør penger til Coinbase
- Kjøpt Bitcoin
- Overfør Bitcoin til din Bitcoin-Wallet på Bittrex
- Kjøpt Verium med din Bitcoin-Wallet på Bittrex
Betyr det at jeg nå skal kjøpe bitcoin for 500eur?Eller kan jeg overføre eks 1500 eur til coinbase?
Skal jeg bruke send knappen hos coinbase og evt øke beløp over 500eur?Eller må jeg ta ut 500 eur pr uke om jeg eks ønsker å kjøpe for 1500eur?
3.Har forstått at jeg kan kjøpe bitcoin i euro så jeg får bitcoin beløp tilsvarende 500 eur på coinbase. men steg 3 hvordan overføre det til Bittrex vet jeg ikke…