Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Ikke for å ødelegge den lille hypen du nå har, men er jeg som kjøpte litt der @arcone så for å kjøpe det lille jeg ville ha måtte jeg kjøpe for høyere kurs :wink:

Så d e du som pumper og herjer på :wink:

1 Like

Jeg kjøper litt Verium ja. Viktig å fylle på :slight_smile: #LONG #BULL :wink:

Å kjøpe Bitcoins med VISA kort på Coinbase er det dyreste og dummeste du kan gjøre… du blir flådd av gebyrer for VISA kjøpet og du blir i tillegg flådd av kursen du får på Coinbase i forhold til for eksempel Gdax (som er akkurat den samme operatøren som Coinbase og har sømløs overføring mellom seg…)

Men helt enig i advarslene over her. Du virker ærlig talt rimelig lost når det gjelder dette. Stay away! Dette har du ikke greie på!

2 Likes

Hvorfor fyre inn en stor ordre når man har mulighet til å plukke på lavere nivå over litt lengre tid?

Har bra erfaring med aksjer men å bevege meg inn på us plattformer takler jeg dårlig.

Jeg er langsiktig. Da er det samme for meg hvilken pris jeg egentlig kjøper for. Når jeg får kapital tilgjengelig så fyller jeg på med det jeg har lagt opp i min plan :slight_smile:

1 Like

Prøv først med 1000 kr. Det kan du tape uansett :wink:

Du må da ha ein del verium etterhvert nå @Larsen :slight_smile:

Litt kronglete første gang man gjør det men les deg litt opp så skjønner du etterhvert. bankoverføring er lurest, slipper man skyhøye gebyrer. selv om det tar et par dager er det verdt det. Begynn med et par tusen og se hvordan det går. Klarer du doble de, sette de i noe nytt eller bare kjøpe mange små som kan ta av om uker/mnder.

Funker forbausende bra å CPU-mine VRM med dagens pris. Går greit i pluss på mine rigger.

Jeg har så smått startet med å mine litt Verium igjen med en middels specca laptop:

Hei, leste at går mye strøm ,men kansje lønner seg med strøm aggregat på bensin?

Oi… det tror jeg er å be om bråk. kjølinga på laptopen vil slite etterhvert.
Eller det kan se ut som du bare bruker halvparten av kjernene?

At det hvaforno? å kjøre med strømaggregat vil ende med en vanvittig strømutgift som ingen mining vil dekke inn.

Bruker bare halvparten ja. Er en laptop jeg ønsker å få byttet ut, så om kjølingen går fyken er jeg en happy camper :smiley:

-blir ny uke med muligheter.

Jeg miner med 9 maskiner nå og klarer vel kanskje å få ut ca 5 vrm pr. Dag. Lønner seg helt klart foreløpig.

1 Like

Tja. 5vrm= ~ 10$ Omtrent 80kr.

9x400w*24=86kwt. 86kwt koster jo omtrent 80kr med nettleie?

Antar her at du makset maskiner med skjermkort osv. 24/7.

Ånei langt ifra, jeg tenker du kan ihvertfall halvere strømtrekket I regnestykket ditt.
Dette er servere som går for halv maskin og et par vanlige workstations. Grafikkort er ikke relevant sålenge det mines med cpu.
Edit: maskinene har også flere roller så de ville vært på uansett, så du kan nok regne ca 40-60w pr. Cpu ekstra strømtrekk i forhold til uten Mining.

1 Like