Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Legg til -pause i linje nederst. Da får du se en evt feilmelding

1 Like

miner

Jeg gikk supernerd og snakket med eieren av bloxstor og fikk tilgang til API’et så nå har jeg miner stats i hjemmeautomasjon systemet mitt… så nå blir lysa på kontoret røde og jeg får epost når hashraten er mindre enn 50 :nerd_face:

5 Likes

2 Likes

Har du precompiled binaries for mac også?

Hei, jeg aner ikke hvordan det fungerer på Mac dessverre :confused:

Hvor fikk du tak i windows-install filene? Viruskontrolleren var ikke helt glad i den tidligere i dag :sweat:

De finner du her.
Last ned windows binaries (det er ikke installasjonsfiler forresten).

When people ask “Why is VeriCoin needed”? This is the answer. VeriCoin is one of the fastest cryptocurrencies with virtually zero transaction fees. The “Binary Chain” concept of a PoS currency being paired with a PoW reserve takes care of the scaling problem most other digital currencies face.

Kilde: https://www.facebook.com/vericoin/posts/764162130433642

2 Likes

Fantastisk interview omkring Vericoin/Verium samt hvilke problemer disse prøver at løse. Bedste introduktion jeg har hørt længe! :raised_hands:

In depth interview with Lead Developer of #VeriCoin and #Verium on @Crypto__101 #bitcoin #fintech #crypto $VRC $VRM

3 Likes

Samme gjelder IOTA. Bortsett fra at IOTA ikke har transaksjonsgebyr. Det er rom for begge (alle tre?)! Derfor jeg har investert litt både Verium/Vericoin og IOTA.

2 Likes

Interessante tall på hvor folk kommer fra for å lese om VeriCoin / Verium på deres hjemmesider i September 2017:



Kilde: Sept-2017-VeriCoin-Conversions-By-City-Top-25.pdf (241.8 KB)

as a country, Norway is ranked 15th behind Spain and ahead of Thailand.

1 Like

Verium har stått veldig stille i det siste. Verium/Vericoin bør vel snart komme seg inn på top 100 listen for altcoins om de ikke skal falle av racet?

Har du tro på oppløftende nyheter i den nærmeste framtid @Larsen?

Verium er en typisk Invest-And-Forget coin. Samme taktikken hadde jeg med VeriCoin i startfasen og jeg tjente penger på det. Investerte penger i Verium for 3-4 måneder siden og har hverken solgt eller kjøpt mer. Gode nyheter kommer med tiden.

1 Like

Ikke lenge før ting virkelig begynner å sparke i Verium.

Verium opp 8,7% i øyeblikket og den handles på 0.00050499 BTC

1 Like

På tide! Har vært supertålmodig nå :grin:

1 Like

Tålmodighet i krypto viser seg å være en sterk egenskap :wink:

1 Like

Ok - lige for at give et mere konkret svar. Vericoin/Verium har en stand til web summit i november. De arbejder hårdt for at have et par wallet releases og andre nyheder klar hertil! Jeg tror vi kan se nogle fornuftige bevægelser i kursen op til.

I kan følge med i udviklingen her da der er kommet flere udviklere på projektet - derved er udviklingen ikke kun gemt på Dougs computer :wink:!

2 Likes