Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Nu begynder tingene at rykke på sig! Mange fleee nyheder på vej den kommende måned op til web sunmit! :raised_hands::ok_hand:https://twitter.com/VeriumReserve/status/917097349331140608

1 Like

Bra hopp i vericoin idag. dessverre siktet jeg for lavt når jeg skulle fylle på ytterligere så jeg missa en enorm oppgang :\

1 Like

Gratulerer med dagen gutter og jenter :slight_smile: :rocket:
VRC +60.82%
VRM +70.68%

3 Likes

Men har du tatt gevinst?

oppgangen skyldes at ny wallet er rett rundt hjørnet?

Nope, skal være med på oppgangen til top 100 på coinmarketcap.com :slight_smile:

Skyldes ny wallet, “reinvestering” av bitcoin oppgangen og god promotering i det siste.
(eller bare en pump’n’dump :slight_smile: )

Håper på en snarlig dump, penger på vei inn til Bitstamp for å handle :smiley:

Takk! Og takk for heads-up… Jeg har tapt på Verium og Vericoin i forhold til Bitcoin, tok ut litt “gevinst” i dag likevel. Ca 30% av det jeg hadde.

jeg solgte 75% til bitcoin som lå på 4900usd, så en liten bonus der da bitcoin er over 5100usd nå, bra dag.
Får håpe vrc/vrm korrigerer ned til hhv 0,3usd og 2usd

herregud jeg trodde rushet var over, stikker til lunjs og ser at i mellomtiden har vrm vært oppe i 4usd!
heiv ut resten på 3,4usd og krysser fingrene for at dette var en pump n dump.

Ser ikke så dumt ut det valget der. vurderer å hive meg ut på 3dollar, men tror jeg holder meg safe og HODL-er. kommer nok inn på topp
100 listen til slutt :rocket:

1 Like

Vi er ett sted mellom 250-350iende plass nå ikke sant?

Skal uten tvil inn igjen i vericoin/verium, men tror det hoppet her bare er midlertidig, spesielt nå siden bitcoin fortsetter å bulle.
Men ikke ta noen avgjørelser på hva jeg skriver, jeg bommer mesteparten av tiden, hadde bare flaks nå =)

1 Like

Solgt halvparten jeg også på 65000 av samme grunn. Har sett for mange ganger nå verium stige flott og så dale ned igjen etterpå. Nå vil jeg ha meg mer verium som resultat av det jeg tror er toppen :slight_smile: -men jeg bommer også mye på trading!

1 Like

Håpet å teste 3 siffra % tall i systemet mitt i dag men… bra dag uansett :slight_smile:

Se der, samme som tidligere stigninger. Opp og så rett ned :stuck_out_tongue:

1 Like

Jepp, men usikkerhetsmomentet er akkurat når Vericoin tar markedet og da vil den bare fortsette oppover.

Tror ikke det er enda, så for min del nærmer det seg kjøp i vericoin, verium er litt treigere med å gå nedover…

Satser på en ny runde med 50%

Nå er det vel ikke lenge til den nye versjonen av Verium klienten for Windows er på plass.

image

2 Likes

Verium på vei mot 4$ igjen, hipp hipp hurra!

1 Like

Jeg tenker at siden verium stiger men ikke vericoin så er det noen som pumper.
Vil man investere i dette så kjøper man vel litt av hver?

Får håpe det er en pump ihvertfall, ellers har jeg missa et viktig tog =S

En kollega og jeg forbereder en fagdag med jobben. Har dere mulighet til å kjøre opp en docker container og teste at miningen fungerer, VeriumMinerDocker ?

Takker for alle tilbakemeldinger :slight_smile:

Skal teste i ettermiddag :slight_smile:
Har du postet på https://vericoinandverium.slack.com/messages/C4XLJSVA9/ ?

1 Like