Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Pew, tegn til nedadgående trend i verium nå, får håpe vi kommer oss ned på 2usd igjen

Tipper de fleste her inne ikke er enig med deg :slight_smile:

1 Like

Funket fint(med et par endringer) på raspberry pi 2

Kult! Hvilke os har du på raspberryen din? Og hvilke endringer måtte til?

Retropie Raspbian GNU/Linux 8 (jessie)

git clone https://github.com/Roykk/veriumMinerDocker/
cd veriumMinerDocker/
sudo docker build . -t miner
sudo docker run -d --name myMiner miner -n 1048576 -o stratum+tcp://pool-eu.bloxstor.com:3002 -u username -p password

Er litt fy å kjøre sudo men… :slight_smile:

1 Like

Godt å se at de har valgt en ny host, for hun de brukte sist var ikke så veldig klar i talen synes jeg. Kunne også tydelig se at hun leste fra en manuskript. Gleder meg.

Gode ord fra Jay Jay (community manager)

If we ever want to break through and get back to our WELL DESERVED place amongst the likes of DASH, Litecoin and MaidSafe etc we will have to HODL as a community. As tough as that may sound it will be required to reach ATH’s and find a much, much higher support level.

Our technology, even now, makes VRC and VRM a Top 20 coin IMO. Our Roadmap is legit and we’ll have all the goodies that other Top valued Cryptos have only with a much more flexible and secure mechanism to deliver them.

3 Likes

Siste tidens volatilitet i VRC/VRM prisen ser ut til å stamme fra enda en pump/dump gruppe. Jeg liker ikke at slike grupper får lov til å holde på slik de gjør åpenlyst. De ødelegger det fundamentale. Personlig blir jeg dog ikke “skremt” til å selge. Jeg har HODL’er og har gjort det i lengre tid i VRM nå. Har troen på teknologien bak og prøver å ikke fokusere så mye på selve prisen. Det er også mitt råd til andre her inne, sett dere inn i teknologien og glem prisen.

1 Like

Ja, med verium selger jeg ikke for 100% fortjeneste for å si det sånn.

Her er potensiale ihvertfall det tidobbelte, så det er bare å sørge for at man har lastet så mye man tør før det tar av eller dør ut.

2 Likes

The VeriCoin and Verium Weekly Update features news, development updates, event information, contests, and interviews from the VeriCoin and Verium community and the Crypto space.

Host: Matthew Aaron fra CRYPTO 101 podcast!

1 Like

Herlig å høre @Larsen, har du noen twittermelding eller lignende som sier det er en pnd gruppe bak pumpen?

Vericoin er seig og har en svak stigning riktignok…

Jeg har ingen konkrete twitter meldinger nei, men hvis du følger med på hva som skrives om VRM og VRC så legger du ganske fort merke til hvem det kommer fra og hva de står for. Er jo bare å lese litt hvem som har twittret om VRM og VRC siste tiden: https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%24vrm&src=typd

• VeriCoin Market Cap = $10,838,624
  • Verium Market Cap = $3,910,340

At Vericoin står “stille” ved å se på tallene over bekymrer meg ikke, det er Verium som må følge etter.

Nå har jeg minet verium i månedsvis på 7 kjerner uten hits. Håper neste versjon av miner blir noe mer effektiv? Når jeg startet med dette fikk jeg 2 hits ganske kjapt etter hverandre.

Hvorfor ikke mine i en pool?

Ja @Atlebassen Jeg tjente lett 20 VRM ved å mine i en pool når jeg holdt på som verst.

Hva vil det si å mine i en pool? Jeg kan google, men mulig andre også lurer :slight_smile:

Tenk andelsspill. :slight_smile:

Slik eg har oppfattet det så tar man del i miningen av flere coins og når man har nådd 20 stk så fordeles det etter hvor mye du har bidratt. Har ikke kommet til 20 enda så usikker på hvordan fordelingen blir. Her er det en enkel måte å komme igang med en pool mining https://github.com/Roykk/veriumMinerDocker

Jeg vil tørre å påstå at alle som legger inn penger i Verium på dagens nivåer vil få en fin sommer 2020 :money_mouth_face:

#signert_av_Larsen

2 Likes

Okay! takk for tips :slight_smile: