Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Ja, kommer ikke inn på siden. Vet du ka som skjer?

Nei jeg har slitt litt med den poolen den siste uka og får ikke noe godt svar fra admin. Han mener alt er i skjønneste orden. Earnings droppa markant for en 8-10 dager siden og jeg klarer ikke å finne ut hvorfor. Flytter over til en annen pool nå…

Tror det bare er frontend som bugger det, ihvertfall det han skriver.

Verium Vault 1.1 er visst klar til public testing. Nå er det bare å vente på link :sunglasses:

3 Likes

Fikset nå :slight_smile:

“seion 5:49 AM
Bloxstor Miners — Site should be stable again”

1 Like

Verium Vault 1.1 status: 33% assembly! #Soon

1 Like

Dette er en ECR20 token ?

Nei, VRC/VRM er ikke basert på Ethereum.

Da fikk jeg lasta opp igjen i vrc/vrm til der jeg vil være. Ikke store mengdene men litt under halvparten av porteføljen :slight_smile: godt å være tilbake i en jeg er trygg på langsiktig

Tror det er veldig smart å være inne under Web Summit 2017 :slight_smile:

1 Like

Kjører den nå… litt skuffa…er jo klin lik :stuck_out_tongue:

Er vell bare bedre mining og endel optimalisering. Hva hadde du forventet? :slight_smile:

Tenkte jeg fikk slå larsen med å poste denne på en ellers begredelig dag… blir godt å bli ferdig med bcg forken

En sneak peak på incentify ble nettopp delt

2 Likes
1 Like

Hei! Virker som det er en god del fokus på VRM her på forumet. Er dere først og fremst minere eller er det kjøp på Bittrex, osv det går mest i?

Er jo strålende å kunne kjøpe VRM billig nå hvis denne virkelig tar av i fremtiden, men er det det fundamentale/HODL/longterm dere går for, eller er de fleste av dere inn i denne først og fremst for å trade? Er jo en del pump & dumps…

Hvis fundimentalt/HODL/longterm, hva er årsakene til at dere anser at nettopp VRM har større potensiale enn andre altcoins med tilsvarende lavt market cap/volum (på nåværende tidspunkt)?

Ønsker å gå tidlig inn i en virkelig BRA altcoin for en “semilongterm” investering, men er altså usikker på om det er nettopp VRM jeg bør satse på og hva slags tidshorisont jeg i så fall bør se for meg.

(Dette innlegget ble visst litt TL;DR…sorry :wink:)

Jeg hodler, er en av flere coins jeg sitter på. Solgte litt her om dagen, husker ikke hvorfor, tror det var fordi den hadde gått en del opp og jeg var lei av å sitte gjennom dumps. Må vel innrømme at jeg ikke forstår det teknologiske bak de ulike coinsa så det blir å gå litt på magefølelse og hyping. Derfor har jeg også satset litt på Crypto20 som er et indeksfond for kryptovaluta. Ikke like stor oppside, men tipper jeg kommer til å være glad for det valget om noen år.

1 Like

Jeg både miner or trader litt vrm. Er inne på lang sikt da jeg tror det er en stor oppside her. Sikkert mange andre bra altcoins med bra konsept også, men nå er det vrm og vrc jeg har satset på :slight_smile:

1 Like

2 Likes