Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Jeg både miner, staker og kjøper/selger.
Om det blir en kunstig høy oppgang en dag så selger jeg unna og kjøper inn igjen når verdien får roet seg ned.
Men hvis det blir et rush nå så tror jeg at jeg holder da det kan tenkes at de offentliggjør incentify på eventen i Lisbon i starten av november.

Nå er det lite informasjon rundt dette, men det kan se ut som det er en app hvor du adder venner/butikker/nettbutikker og dette gjør det da enkelt å overføre vericoin imellom disse. (project social i roadmappen).

Med andre ord kan du legge til den lokale kaffesjappa og enkelt sende de vericoin når du skal ha deg en kaffe.
Lignende finnes idag med qr koder og bruk av wallet addresser, men enkelheten de sikter seg mot kan senke terskelen for at mange prøver ut dette.

2 Likes

Vericoin er vertfall en “seriøs” coin men god og spennende teknologi.
Jeg har både minet litt og kjøpt endel.

Når lysten til å selge litt oppdaterer jeg et excel ark med følgende:

vrm

price=marketcap :slight_smile:
Jeg finner nr 100 på coinmarketcap og tar en kjapp sjekk, vanligvis er dette en møkka coin, eth klone eller noe overhypa greier. Deretter ser på potcoin, min definisjonen på en ubrukelig coin. VRC bør ligge på top 100 og minst over potcoin. Betydlig oppside som er relativt sannsynlig.

ble litt tl:dr dette også :slight_smile:

1 Like

Er det bittrex som er best for handel i vrm og vrc?

1 Like

Ja eller upbit om koreansk er din greie :stuck_out_tongue:

Takk for gode svar, folkens :blush: Kom gjerne med mer info/tanker/ideer - jeg er stadig nysgjerrig :slight_smile:️ Hvilken VRM Mining Pool vil dere anbefale, forresten? :blush:

Du kan jo se denne videon som fikk meg til å kjøpe VeriCoin i 2014:

1 Like

Min Verium lommebok :sunglasses:

image

2 Likes

Kjøpt deg flere VRM @larsen? :ok_hand:

1 Like

Jeg fyller på hver måned :slight_smile:

Herlig! håper virkelig vi snart kommer oss opp på høyere nivåer :rocket:

Ahem… Jeg ligger litt etter kan man si… Har bare 400 :blush: Fyller du på med både Vericoin og Verium?

1 Like

2 Likes

Bra VRC pump idag, oppdaget det litt seint og fikk ikke lempa ut mer enn 20% av beholdninga.
Satser på ny inngang ila. uka. Klager ikke om den går til månen heller :wink:

Verium og VeriCoin er nå tilgjengelig på Cryptowat.ch :sunglasses:

https://cryptowat.ch/bittrex/vrmbtc

https://cryptowat.ch/poloniex/vrcbtc

1 Like

Er Bittrex safe med tanke på withdrawals? Ser på diverse rewievs at mange har fått stengt konto osv. ??

Har aldri hatt problem med Bittrex, har brukt de en stund nå :slight_smile:

For litt siden måtte du ikke ha verifisering. Plutselig måtte jeg ha det for å ta ut noe som helst. Men det var en enkel prosess som tok 5 min.

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002187632-Statement-on-disabled-accounts

Vericoin er sterk om dagen, jeg har kvittet meg med 50% av beholdningen, foreløpig topp var 7919sats, jeg solgte 4000 på 7900sats så jeg traff bra.

Men har ikke fått kjøpt meg inn igjen da jeg håper på at den skal falle, men noen har satt opp en enorm buy wall, så den planen går nok i vasken.

Jeg tenker siden verium ikke følger etter i oppgangen så er det ikke “mass adoption” vi ser. og da er vericoin kunstig høy.

Blir spennende å se fremover

Følg med på githuben til vericoin :wink:
Spennende ting like rundt hjørnet.
(men kan ta feil igjen og dette er bare en P’n’D)

1 Like