Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Ja vi venter alle på at det skal ta av og det vil skje etterhvert, men jeg tenker siden verium ikke følger på (og det er en buywall i vericoin på 17BTC satt opp så kan det tyde på en pump.

Men nå nærmer lisboa seg også så jeg er litt stressa med å komme meg inn igjen for fullt før den tid…

1 Like

DNkIPDYUIAEtZTo

1 Like

Det skjer mye her om dagen, all in i VRM!

1 Like

Er ganske fornøyd med min vektig nå :slight_smile:

port4

Alt rødt av det jeg følger med på uten verium og vericoin sol har en 80% opp ca. Wow

1 Like

Hva er grunnen til den økningen i natt?

Mohahahah nå skjer det ting her ja! :star_struck:

Grunnen er nok bare noen som vil kjøpe seg inn med en større post enn hva som ligger ute for salg i den nærmeste omkrets. Da beveger den seg slik som dette. Samme skjer om vedkommende vil selge igjen :wink:

Det blir en litt rar følelse når man har satt et salg som var latterlig høyt og det slår til ila. natta.
Det er penger på bok det, men så blir gleden litt borte da jeg står uten verium og vericoin for øyeblikket.

Krysser fingra for at det blir litt sell on news ifbm. lisboa.

Haha. Sitter med samme sitasjon jeg også! Trodde det var noe galt med kontoen i dag når den viste null Verium/Vericoin!! Først dritfornøyd, men nå er jeg også litt stressa!!

1 Like

Her gjelder det å ha is i magen, vi kommer nok til å duppe ned noe igjen, men det kan jo godt hende vi skal lengre opp først :slight_smile:

Ikke så veldig lenge siden den var over 0.001 bare så det er sagt :wink:

1 Like

Wow, glad jeg er inne!

Faller fort ned igjen… Skulle ønske den holdt seg oppe etter en pump for en gangs skyld.

Hadde gjort noe med humøret for oss som er long og HODLer🚀

Stor sell wall på vrc nå.
Det er noen store fisk som pumper og dumper.

Det ser ut som det ordner seg =)

Det kan se ut til å være start på en liten pump igjen i Verium

image

1 Like

Shoppet litt vericoin igjen :rocket:

1 Like

telegram gruppe for vericoin verium. https://t.me/vericoinandverium