Jeg legger merke til at det ofte selges av medlemmer her inne når Verium eller VeriCoin hopper noe opp, fear enough, men slik trading i denne kryptoen vil jeg ikke anbefale. At dere gjør penger på slik trading nå er veldig bra, men kjedelig når vi kommer til den dagen hvor oppgangen ikke stopper med det første. Min anbefaling er at man HODL’er, for både Verium og VeriCoin vil ha en mye høyere verdi i fremtiden. Selg heller avkastningen om dere absolutt må selge, men hold på beløpet dere gikk inn med. Lettere blir det ikke, men da må dere nå i “startfasen” tåle å se røde tall når den trekker seg tilbake igjen.
Velkommen tilbake Larsen?
Beklager men du blander meg nok med noen andre. Mitt navn er ikke Larsen, sorry
Stort avvik mellom VRC og VRM nå.
Mcap “skal” være det samme, nå er det 521% diff.
323% snitt 30dager
346% snitt 100dager
Så alt ligger tilrette for en 100%'er i VRM nå
Eller ett fall på vericoin. Men har mest tro på verium oppgang selv
Jupp, er uansett smart å skifte fra VRC til VRM
Takker for tips Gjorde det litt tidligere i dag og ser at det allerede kan ha lønnet seg
Lastet litt mer opp i PKB som også oppfører seg litt som VRC med sine plutslige rykk oppover.
Er det stille før stormen her eller? Veeeldig lite action i Verium siste tiden!
Hvor kjøper/selger dere VRC/VRM? Har dere noen anbefalinger til en som vurderer å starte med kryptovaluta?
På Bittrex kan du kjøpe dem
Ble det avslørt noe på web summit? jeg catcha ikke noe?
Tar av litt med Vericoin akkurat nå!
Har nylig kjøpt meg opp i Vericoin og Verium, har siden i sommer kun eid småtterier.
Usikker på hvordan jeg skal håndtere desse, tenker jo å holde over tid. Men så er Vericoin regelmessig tatt av pump and dump grupper, og de kan jo gi en fin mulighet for oss å skaffe oss flere coins om vi treffer.
Så jeg vurderer å selge endel av beholdningen når det kommer kortsiktige pumps, men så vet man aldri når det er ekte oppgang heller. Vertcoinsene jeg solgte nylig med 10x fortjeneste har faktisk holdt seg relativt høyt oppe etter den enorme pumpen. Hadde tenkt å kjøpe meg innigjen, men er usikker på pris der.
Kult at Vericoin også er Asic resistant, det liker jeg veldig godt.
Hva skjer med Verium nå? En kjøpemulighet eller er den på styrten?
Pris dollar messig er jo faktisk ikke så forferdelig i forhold til siste tiden. Men forhold til den toppen som var i dag er jo det kraftig nedgang. Jeg kjøper meg vertfall opp når den faller, men kjøpte på rimeligere dollar priser enn dette nylig.
Verium Mobile Mining to a Pool…coming soon! $VRM $VRC #btc #bitcoin #blockchain #fintech #mining https://t.co/WDysQSm9Nm
Verium sin mcap er veldig attraktiv nå synes jeg! Endelig fått lasta opp en mer behagelig sum der, hadde litt lite synes jeg. Var vel 400% potensial bare for å nå opp til vericoin. Blir dual chain en suksess går dette veldig bra når massene oppdager de!
Ja er utrolig mye spennende ting på gang her
Både VRC og VRM er gode kjøp nå.
Rank 101 POT (min møkkacoin indikator)
Rank 213 VRC
Rank 376 VRM
ref: coinmarketcap ranks
Hahahah jeg også liker å se det slik. Når en ser så seriøse coins ligge så lavt vet en at det bare er snakk om tid før det tar av. Må bere bryte gjennom å få publisitet.
Har også lastet opp bra nå. Men er bare å holde med tålmodighet. Risikerer bli med på en del pump and dumps før det endelige går opp og blir oppe.