Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

sjekk memory swap allocation ettellerannet. øk den til det dobbelte av hva du har av systemminne.

Har noen eldre xeons kjørende, de gir meg rundt 6500H/min. God bang for the buck. Vurderer å sette opp noen flere med samme config. Blitt en god del VRM ut av det over tid.

@mark-1 - ganske usikker på hva du egentlig ber meg endre på…

Men jeg gikk inn i BIOS og rotet rundt og tittet etter Minne/XMP-innstillinger… “played with the things” og bootet opp…

Hvor mye miner dere i løpet av ett døgn? Jeg prøvde mining i går, det ser ut til å gå ganske tregt. Er redd jeg kjører macen i søpla ved å kjøre på med mining…

ca. en slikk og såvidt mer enn ingenting - men hvis VRM går til BTC-høyder om 10 år så gjør det ingenting.

1 Like

Laptop? ikke bruk det. dem er ikke laget for å håndtere kontinuerlig drift på 100% cpu.

Cairnz: var dette jeg tenkte på

men det ser ut som du fant noen andre triks.
Husk å klokke litt også om cpu kjøleren håndterer det. dvs. pass på cpu temp.

1 Like

Offisiell Telegram: https://t.me/VeriCoinandVerium

@mark-1 - jeg har kontroll på det - kjører vannkjøling med en 360-radiator. cpu-en har vært delid-et av digital impuls og montert av de, så der er det ingen problem.

Jeg mener at å øke page file size har lite for seg om man ikke pager i det hele tatt.

VRM går opp mot 4USD nå, samtidig som VRC nærmer seg 1USD igjen. Merker stadig at 50/50-fordeling lønner seg bra her. :smiley:

3 Likes

Får jo og brukbart med “renter” fra vrc ved å stake. Bygger seg opp av seg selv det her.

Hvor mye rente får du for å stake for øyeblikket?

Siste payout var på litt over 1%. Den før det var på rett under 1% og kom en mnd tidligere. Så basert på dette rundt 10-12% årlig?

Tror det normalt ligger på rundt 2-3 uker mellom hver payout, jeg har bare ikke staking på 24/7. Si 3 uker så ender du på 15% rente årlig. Ville dog researchet dette nærmere da jeg ikke har satt meg skikkelig inn i akkurat den delen.

Ninjaedit: Kurs: $1.00 USD (4.51%)

1 Like

Payout varierer utifra hvor mye du staker.
Med 15k så får du opptil flere ganger hver dag.
Renten er dog den samme uansett hvor mye du staker.
Så når året er omme så har du fått utbetalt prosentvis like mye som en som staker 100k.

Akkurat nå er renten høy siden mange coins befinner seg på børs.
Etterhvert som kursbevegelsene roer seg så vil flere coins finne veien tilbake til wallets og renten vil gå noe ned.
Regn med rundt 6-8% p.a

1 Like

Takk for bedre svar enn mitt, det oppklarer vel spørsmålet til @Biotec rimelig greit.

1 Like

Ja meget oppklarende! Har foreløpig kun handlet VRM, men vurderer å kjøre et lignende løp som deg med 50/50.

Er dette veien å gå for å pool farme Verium?
https://vrm.mining-pool.ovh/

Laste ned ned Cpuminer-Opt Windows Binaries eller VeriumMiner Windows Binaries? Hva er forskjellen? Jeg skal mine med CPU iallefall, så skal vel bruke cpuminer da?

Endelig riktig bevegelse i både vrm og vrc!

2 Likes

Det er en god pool ja. Bruker den selv. Sjekk hvilken miner som gir deg best hash rate. Veriumminer er bare en fork av cpuminer som visstnok er optimalisert for veriumreserve. Er ikke mye forskjell mellom dem. Poolen har og instruksjoner for basic setup av miner.

Ok takk, da setter jeg opp dette i dag :slight_smile:

Ikke bruk ovh, det er en pool med over 25% hashrate.

Og overgang til dual chain vil først skje når hashraten er bedre distribuert.
Jeg flyttet min lille maskin fra bloxstor og til beertendr som er en langt mindre pool.