Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

hæ??

Larsen har følgt dette prosjektet siden 2014 og var tidlig i fjor ute å anbefalte det.

1 Like

Slett disse postene før adm eller evil finner ut!

Må ha vært mugg i såfall…

Kjenner at det var deilig å få lastet inn Vericoin til riktig pris under 1USD i går :slight_smile:

1 Like

Gratulerer folkens!!
Uansett om noen har kjøpt inn høyere, så har jo vi overprestert VANVITTIG forhold til alle andre coins.
Mcap suger fortsatt ( 571 vs ath 832) og bitcoin suger fortsatt (11,5 vs ath 20 k)
Nå er vi biggest gainer på Bittrex. Volumet er skyhøyt. Av en eller annen grunn så kjøper Koreanerne på Upbit vanvittig mye Vericoin. Fikk beskjed i natt at de kommer til å få alle coinsene som Bittrex har. Derfor kommer Verium også. Dette er vist en svært god koreansk exchange. Fantastiske nyheter.
Sykt glad for at jeg har kjøpt mer mens den dippet nedover. Er ALL INN nå og har doblet beholdningen både i BTC og $ siden botnen.
Er over ATH i btc og snart i $ også.

4 Likes

Knallbra!
Har snart 1$ i snitt på vrm nå og er også all inn der :smiley:

Med all in mener dere t dere ikke har andre kryptoer? Jeg har solgt meg ned i verium over flere måneder og helt ut av vericoin… for å spre risiko og mulig profitt.

Ja, kun krypto for min del.
Jeg gikk inn med et mindre beløp og bestemte meg for at det bare skal stå uavhengig om vi går til himmel eller helvete :slight_smile:
Til nå har det mindre beløpet vokst til et moderat beløp (x10) ved at jeg har solgt noe på toppene og kjøpt meg inn igjen på etterfølgende dump.
Men jeg holder pdd. ingen andre krypto enn VRM/C. Såpass stor potensiell oppeside at jeg tar sjansen på det :slight_smile:

1 Like

Teamet bak Veri virker som veldig jordnære personer som ikke ønsker hype men organisk vekst.

Og produktet er teknisk veldig bra i motsetning til veldig mange andre coins med x100 marketcap.

1 Like

Fortsatt veldig undervurdert og oversett. Kommer til å sitte i VRM/VRC ut året. Kun selge litt dersom det går hinsides å jeg tror vi kommer til å gå under den prisen vi nettopp moonet forbi. Går ganske mye opp og nes så ser vil sannsynligvis bli muligheter for å kjøpe seg inn lavere. Men den langsiktige trenden er opp og vil gå raskere etterhvert som moment bygger seg opp. Fremdeles må vi nå ut til folk, komme på flere exchanges og jobbe med markedsføring.
VRC VRM er eneste coinsene jeg ser som har så stor potensiell oppside. De fleste er allerede høyt oppe, eller så har de ikke særlig god eller unik teknologi.
Koreanerne ser ut til å fått opp øynene for VRC så det kan gå rimelig kjapt fremover. Uansett holder jeg fast på at det ikke er før vi nærmer oss binary chain den virkelige pumpen kommer. Dvs rundt sommeren. Endelig smartinger skjønner det lønner seg å være tidlig ute nå.
Samtidig er vi nok utsatt for mye kortsiktig trading å vil derfor gå mye opp og ned.
Dersom jeg skal ha andre coins nå enn VRC VRM blir det Monero, ltc eller bitcoin slik jeg har noe å kjøpe for dersom det kommer dipper.
Først må vi en god del opp før jeg tenker på å ta noe profitt.

1 Like
2 Likes


AMA nå om 8 minutter!
Edit: Beklager feil link…
4 Likes

Bra kjøps mulighet for begge to nå. Regner med bra lettelses rally o bitcoin holder seg oppe. Men svært utsatt for nytt kræsj om det snur igjen. Men jeg tviler på særlig mye lenger ned for btc. Tror rundt 8k er bunnen. Vrc beveger seg kjapt ofte så kan gå raskt og ned i heøgen. Volumet er lavt nå. Koreanerene er borte foreløpig, det gjelder hele markedet. Så når de FOMO igjen blir det veldig bra.

Så mitt tips er vrc mest nå, vrm tar litt lenger tid før går veldig høyt. Men begge er bra.
Er nyheter påvei for verium. Men ettersom Bittrex er stengt, er det vanskelig for den å pumpe. Etterhvert kommer flere exchanger da blir det bra.

2 Likes

Kom over denne på reddit i dag.

2 Likes

Vet ikke om mange har fått det med seg, men kommer snart mer informasjon om nye exchanger.
En på teamet røpte litt i går sa at nyhetene skal komme snart. Den nye hjemmesiden kommer vel også straks, samt P2P pool for mining!

3 Likes

:stars::sparkler::fireworks:

Fra Bittrex:

"Dear new users:

We are currently only accepting new account requests from our corporate customers and select invitees. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. To those that want to join our community, we will keep you posted on when we open up registration more broadly. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.

If you are a corporate account or a select invitee, please click the button below to apply for a new account. Given the volume of requests, we may not be able to respond to every request for a new account at this time."

Bleh! Noen her som kan fikse meg en “select invitee”? :blush:

[EDIT: Får klare meg med Altcoin.io - Ser enkelt og smågenialt ut!]

Jeg tror også livecoin trader vrm/vrc

1 Like