Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Derfor det gikk bra opp:

Denne ble lagt ut for en time siden? Etter pumpen?

Ja faktisk kom den etter pump :thinking:

Men bare roadmappen i seg selv er god nok til pump. Den begynte få oppmerksomhet før prisoppgangen tok av også, men nå dukker det opp mange flere tråder. Så ballen har nok begynt å rulle :grin:


Vanvittig bra år i vente! I fjord fokuserte de på de mer “kjedlige” tingene å fikk gjort alt trygt og stabilt, nå kommer de virkelig kule tingene til å bli lansert. De skal vist være godt i gang med utviklingen allerede på mye av det. Forhåpentligvis får de flere med seg nå som prisen går opp. Las at de la til 4 utviklere i forrige mnd, det er mye for et så lite team som dette. Veldig positivt, de skal også lansere Foundation ala Litecoin Foundation slik vi sannsynligvis får mer donasjoner å støtte til utvikling/markedsføring. De har fortsatt penger fra en liten ICO de hadde når de lanserte Verium tror jeg. De hadde ikke preminet Vericoin og heller ikke Verium, men når de lanserte Verium så ble de solgt i bytte mot Vericoin og ikke andre kryptovalutaer! Det lover jo godt? "Verium ICO Phase 1 raised 2,100,000 VRC at a price of 6 VRC/VRM, and phase 2 raised 1,818,889.86 VRC at a price of 10 VRC/VRM.
All funds were transferred to VRM Swap Address
50% of phase 1 and phase 2 ICO funds have been transferred to the stake endowment fund, never to be spent just interest earned spent on VeriCoin/Verium funding. VRC Stake Endowment "

De solgte ut svært raskt, men prisen på Vericoin var så lav at det ble ikke så mange hundre tusen dollar totalt på dette tidspunktet. Men ettersom de har holdt på Vericoinene har de jo økt vanvittig i verdi. Prisen var helt nede i 0,027 dollar i mai pumpet opp til 0,118 dollar i juli under ICO. Så fallt den bare nedover igjen. Men er godt å vite de sitter på mye Vericoins slik at nå som prisen stiger har de råd til å leie inn folk. De sliter f.eks med å komme seg på børser, hardware wallets osv for alle krever vanvittig mye penger.
“Binance wants $100k USD
Ledger wants $40k USD
Coinomi wants 4 BTC or $65k USD
Exodus wants $500k USD plus 2% of overall supply of coin”

Haha nå har jeg omrokkert i porteføljen nå som VTC roet seg ned. Litt synd å selge Verium mens den er på vei opp og VTC svakt ned, men 50% fra ATH er jo ikke dårlig inngang, gjor det samme med Verium kjøpte når gikk ned 50% så kom ny pump.
Balanserte ut slik jeg fikk finere tall, 400 VRM 2010 VTC :heart_eyes:
Vericoinene skal stakes i Wallet etterhvert når jeg får i gang stasjonæren. De har en lavere rente enn mange andre coins, men det er fordi denne coinen ikke er noen “scam coin”. Den er rettferdig og desentralisert. Elsker konseptet.

1 Like

Mitt poeng var at det ikke er mulig å garantere noe i kryptoverden, vertfall ikke en 10x :slight_smile:
Å sette penger i VRM/VRC er ren gambling. Men med relativt bra odds!

Haha nå må du ikke ta meg så på ordet. Selvsagt er alt dette risikabelt. Ingen av oss kan spå fremtiden ,det vet vi alle. Bitcoin kan kræsje å drage med seg hele markedet, eller en annen black swan event.
Men om man da tenker satoshis er jeg sikker på at vi vil rykke langt oppover på listen å vær med på dollar oppturen etterpå igjen. Vi vil få en solid opptur når informasjonen endelig når ut til folk, samtidig som de får muligheten til å kjøpe seg inn.
Eneste jeg kan si er jo hva jeg tror og føler vil skje, og nå er jeg så sikker som jeg kan bli. Jeg er tilhenger av å se på alle pengene man investerer i krypto som tapt allerede når man investerer, kun investere det man tørr å tape. Ved forbud o.l vil verdien kunne gå ned 90% og aldri komme tilbake. Det er noe vi må ta hensyn til. Jeg har et meget avslappet forhold til pengene jeg har i kryptoverdenen. Enten blir jeg millionær og kan forandre livet mitt, ellers då for det bare vær :sweat_smile:

Gjerne hjelp og klikk upvote.

1 Like

Så litt på verium kurven siste uka, den stiger på høyt volum og synker så på lavt volum. Det er vel positivt?

Vanvittig høyt volum i forhold til det som har vært noen gang tidligere.
Syntes den holder seg svært godt forhold til resten av markedet spesielt med tanke på den nettopp har vært gjennom svært bra oppgang. Jeg gikk knallhardt inn for noen dager siden og vi er ikke tilbake der engang enda, selv med ganske grei korreksjon i markedet.
Så det ser ut som der er endel motstand? Jeg er ingen kløpper på TA så det får noen andre ta seg av, jeg bare ser på chart å forsøker danne meg et bilde av hva som foregår. Har desverre ikke så mye kunnskaper og erfaring i å lese charts.
Men jeg ser at vi beveger oss relativt sidelengs noe som tyder på at vi konsoliderer og kanskje samler styrke før vi får en ny pump.
Men vi er jo avhengig av resten av kryptomarkedet også, fortsetter korreksjonen vil jo vi bli dragd med. Men når bullmarket starter håper jeg folk husker på VRC/VRM og vi pumper igjen. Uansett så har jeg jo sagt at jeg tror ikke den store actionen i pris kommer til å skje før nærmere sommeren, har på følelsen det vil fortsatt ta endel tid før vi blir skikkelig oppdaget og folk strømmer til. Men samtidig må en huske på at MCAP er svært lav og det derfor ikke skal så mye til å øke coinene. Vericoin er også en POS(T) coin og endel coins kan derfor også vær i lommebøker i stedet for på børs. Tror det er mange flere enn meg som ser på dette som en sleeping giant og vil aldri selge før vi er rike :sweat_smile:

Edit :
Har kikket på volumet/pris nå, du har helt rett når det gjelder Verium! Veldig tydelig faktisk. Vericoin er det ikke like tydelig, men nå etter har gått ned endel har volumet skikkelig avtatt forhold til pump, skyhøyt forhold til “normalen” da.

3 Likes

Ja dette regner jeg bare med kommer i orden nå, tror vil føre til solid oppgang. Bittrex er stengt og er eneste bra plass med Verium. Håper begge to åpner snart slik vi kan ta av.

Stengt for nyregistreringer av brukere. Ikke stengt :slight_smile:

Haha korrekt! Binance virker veldig bra, klarte få meg en profil der nå nylig når de åpnet. Bittrex er favoritten min, synd de har stengt for nye! Regner med en storm der når de først åpner opp. Liker ikke små jalla exchanger, til og med Poloniex virker jo ikke helt bra engang. Men de fleste børser sliter nå med support som følge av etterspørsel økningen, meget positivt de har stengt av en stund slik de får hentet seg inn igjen å skaffet nok arbeidere.

https://globalcoinreport.com/heres-vericoin-vrc-looks-set-soar/


Okei folkens, nå har jeg vært inne på trading VIEW å ordnet oss en skikkelig teknisk analyse.
Vet ikke helt hva target price er, men et sted langt ovenfor grafen vertfall. Opp til :crescent_moon: skal vi vertfall :sweat_smile: :star_struck:
Slenger på noen lamborghinier for good measure. Vi er kryptonerder tross alt.

Disclaimer:
Har ikke peilng på TA :tired_face:

1 Like

Fra spøk til alvor.
Er der noen som faktisk kan TA her?
Vi fortsetter konsolideringen, men nå har prisen fallt endel etter at bitcoin oppgangen snudde å gikk nedover igjen. Så nå er vi under 2$ volumet synker jevnt hele tiden foreløpig. Som skal være positivt tegn ved pris nedgang?

Tviler på at TA har noen som helst nytteverdi når det gjelder denne typen kryptovaluta. Nyhets og følelsesstyrt.

Ja det er ikke veldig nøyaktig selvsagt, jeg går alltid utfra nyheter/fakta uansett. Community vokser bra nå, men vi starter omtrent fra scratch så det sier ikke mye enda… :joy:
Litt delte meninger om vi skal betale for å vær med på Binance eller ikke. De har vært i forhandlinger og det er ganske stiv pris. Mer enn 100k$, men mindre enn 500 haha. Vi får ikke vite det pgr non disclosure avtale. Men dette er realiteten for alle coins så vi må p nesten bare. Communitien er veldig opptatt av transparens og rettferdighet, slik jeg selv er. Dog er der forskjell fra vårt prosjekt og en avtale med en børs!
Totalt sett vil prosjektet tjene enormt på Binance. De sitter jo på mye VRC ment til å betale utviklerne, markedsføring, tredjeparter osv. De vil jo bli flere millioner mer verdt når prisen stiger voldsomt.

Edit:
Pluss vi må beregne mange måneder ventetid da det er kø.
Men det får meg bare til å ville sette igang prosessen raskere. Kan ikke utsette dette.
Så at noen mener det er bedre bruke penger pp markedsføring, utvikling osv irriterer meg. Litt skuffet nå og det dempet utsiktene litt. Forhåpentligvis tar alle til fornuft.
Andre forklarer de også at markedsføring, utvikling og alt vil bli mer penger til ved notering. Så det er ikke enten eller. Folk syntes det er shady å betale å vil nekte av prinsipp. Men jeg mener vi må bere spille spillet. Ellers kommer vi aldri noen vei. Viktigste er at teamet er transparent og ærlig.

1 Like

Gratulerer gutta boyz :wink: :money_mouth_face:

2 Likes

Takk for det Larsen :stuck_out_tongue:

2 Likes