Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Jeg tror det er organisk vekst.

Jeg håper det er det, uansett så er de begge i sterk vekst om dagen :muscle:

Det bygger seg opp en stor kjøperside på Verium nå, 50BTC for en time siden nå er den 60BTC.

Jævlig deilig.
Traff så jævlig bra i går! Synd jeg ikke fikk kjøpt Vericoin også. Spørst om jeg ikke kjøper om den dipper å Verium forsetter.
Mange tusen dollar i + siden i går mens resten av markedet går ned. Herlig følelse.
25+% mer satotshis enn i går kveld.

Ordner seg nå ser det ut som!

Lol. Skulle akkurat inn i tråden for å kommentere det samme :rofl:

Hva er smartest å gjøre nå da tru? Bli med inn nå etter bra oppgang eller vent på dipp? (om den i det heletatt) :joy:

Tidligere har det kommet kraftig dipp. Men nå stiger verium etter en nylig pump, og samtidig som vrc. Umulig å gi råd da :joy:

Skjønner det :joy: Enkleste er vel å gamble eller la vær… :sunglasses:

Ja er vanskelig å si når er best timing. Alt jeg vet er at den er garantert 10x + i løpet av året. Så selv med dårlig timing er det bare å hodl å fylle på eller forsøke trade. Vertfall lurt vær med på toget som kommer. Dette er bare smågreier enda. Fortsatt null publisitet og enda er det masse som er på vei teknologisk og innen markedsføring.

Basert på hva?

Glemte å skrive det, men det er Verium du prater om nå ja ?

Vanvittig bra prosjekt uten noen oppmerksomhet. Totalt oversett, når folk oppdager potensialet så vil den ta av. Mange coins har langt høyere verdi uten noe å vise til. Desse har faktisk fått til mye. Å har en enorm milepæl å se frem til i haust. Både reel teknologisk forbedring, men det vil også i lag med markedsføring å typisk hype/fomo føre til syk oppgang.
De virker som desse har skjønt hva som faktisk trengs i krypto for å løse svakhetene til bitcoin. Så de som er teknologisk anlagt å glad i blockchain vil støtte dette. De er ikke helt på Iota og Raiblocks (DAG teknologi).

Edit
Men nøyaktig hva som fører til pump nå vet jeg ikke. Merker/ser at den begynner å få nor mer oppmerksomhet på forum/YouTube. Men det er svært lite fortsatt, samtidig så skjønner de fleste likevel ikke potensialet/teknologien.
Heldigvis skal de ilag med grafiske designere gå gjennom nettsiden og alt materialet. Med fokus på forenkling av budskapet. Samt generelt trappe opp all markedsføring.
Tror den kommer til å bli glømt av igjen snart, tror ikke den tar av for fullt før etter påske/sommer.
Men når det er sakt så er jeg allereie inne med kanskje over 50% nå av porteføljen. Solgte de meste random i går for å fokusere der. Resten er Monero, Litecoin, Vertcoin og Bitcoin (men den forsvinner når jeg finner noe å kjøpe, vurderer Vertcoin siden den har underprestert i det siste. Men samtidig holdt seg svært stabil.

Jeg har troen på at begge to skal opp mye. Nå har jeg mer verium enn Vericoin, men skal etterhvert forsøke balansere ut litt. Flere som vet om Vericoin enn verium foreløpig, den er ikke på Poloniex f.eks heller det er Vericoin.
Virker som at folk regner med at Verium skal opp mer X ettersom de har lavere mcap. Men jeg tror ikke verdien vil bli lik når de lager dual chain.
Når dem hadde ICO var prisen av Verium 10x Vericoin. Så muligens det kan være en pekepinn. Men det er jo Vericoin man skal bruke til å overføre/betale. Verium er store of value slik som Bitcoin er i dag, mens Litecoin/Bcash er mer egnet for betaling.

Tenk at det driver å støpes gulv på 3.6usd nå.
Holdt på å kjøre av veien da jeg så vericoin til over 5usd.

Jeg tror dette bare er starten.

1 Like

Jeg er ekstatisk over å ha solgt på $2 i går kveld :smiley: /s

You and me both. :stuck_out_tongue: Menmen, fikk putta litt penger i diverse andre ting, så tar det ikke så hardt. Var jo uansett en 1000% profitt på de myntene.

1 Like


1000% pff!
Jeg er masse opp allerede, men må holde til vertfall DUAL-CHAIN blir realisert i høst/vinter! Regner med 1000% til fra nå av.