Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

livecoin.net kan jeg sette inn penger med “Capitalist.net” , men jeg forstår ikke. Må jeg da ha en konto der fra før, slik at jeg allerede har penger der?

Har startet å se på pris i forhold til circulating supply. Ser at oppsiden til Verium er mye større enn jeg først trodde selv etter rykket opp nå nylig! Legg merke til at prisen på Verium er lav sett i sammenheng med circulating supply som er på Bitcoin.

image

2 Likes

Bra mulighet for inngang der nå, 11,52$ og på vei videre ned. Kanskje jeg får shoppa mer til under 10$.

VRC ligger og vaker rundt 1,50$

VRM 10-15% ned nå også en feit VRC pump så blir jeg happy :smiley:

You and me both. Tenker å cashe ut noe VRC nå for investering i diverse ETH-tokens.

1 Like

VRC Pump er på gang!

Er du happy? =)

Ja, fikk retta opp “feilen” fra når jeg solgte meg ut av VRM pumpen etter bare 25-30% oppgang og satt og så på at raketten tok av! :smiley:

Tenk om VRC fortsetter til 10?

Da sitter jeg heller i VRM, som da går videre til 100 :wink:

Hehe jeg er litt i tvil om mønsteret her selv.
Dual chain er nytt i seg selv, og tidligere har jeg gjenkjent en pump ved at kun en av de to har økt.
Men etter at vrm stakk så grådig og holdt seg høyt så fallt den teorien i grus.

Jeg tror ikke det er noen automatikk i at disse to skal ende opp med lik mcap.

Men tiden vil vise.
Jeg har lagt fra meg trading og hodler vericoin fremover da jeg ikke orker å misse en vrm typ rakett.

Ja jeg er ikke sikker på det mønstret jeg heller, men jeg sitter heller i VRM framover (var det som var planen fra starten siden jeg miner) også får andre sitte på VRC… men av og til frister det for mye å ta ett lodd vettu! :wink:

Hvorfor tar dere ikke bare å kjøper litt av hver? Tror mange av oss bare for enkelthetens skyld har gått inn ca 50/50.

1 Like

Hvorfor gjøre noe halvveis? All in i verium! :stuck_out_tongue:

1 Like

Haha ja er selv svært overbevist på oppgang. Men egentlig er jeg det på begge to.
Går hardere inn i Verium as we speak. Skal holde ut året uansett, for meg er denne garantert 10x i løpet av året.
Latterlig undervurdert prosjekt i forhold til mange andre coins som er bare tull, men langt høyere priset. Verium er nå 470 på MCAP.

Det er noe devs’a har uttalt. Er dualchain relatert men hukser ikke detaljene.

Flyttet litt fra VRC til VRM nå. Timingen ser bra ut.

Timingen kunne visst vært bedre :rofl:

2 Likes

Bytta ut litt med eth i går. Oppgangen i eth reddet meg til en viss grad. Men burde ha holdt ser jeg. Menmen. Går seg til.

VeriCoin pumper nå!