Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Jeg har minet Verium et par dager nå men Balance har ikke oppdatert seg i det hele tatt. Den vil kanskje ikke oppdatere seg før jeg har funnet en block?

Det stemmer, anbefaler å mine i en pool hvis du ikke har ekstremt mye servere liggende. Vanskelig å finne en block ved solomining på lite hardware.

Jeg har 2 PC’er stående. Har bare brukt Verium Vault for Windows på dem. Fins det noe statistikk på pool mining vs solomining? Det står kanskje noe i denne tråden om pool mining i stedet.

lol $16,51 USD (135.28%)

18,39$ nå

Oioioi dette var ekstremt

Utfra Roadmap så vil nok mye skje i året fremover. Håper at når vi nærmer oss dual-chain aktivering fører til endel hype =) Ny nettside osv hjelper også på i dette kvartalet.

Hahaha fikk aldri fullført dette innlegget.
Snakket om at vi ikke var oppdaget enda, WOW seriøs ny ATH i dollarverdi i Verium nå altså!! :heart_eyes:

Selge så inn igjen, eller sitte videre?

Tippa 21$ for litt siden, nå ligger den og vaker litt på 0,0013BTC sånn ca.

Overgikk nettopp Monero som min største posisjon på Bittrex. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal rebalansere porteføljen litt nå eller ikke.
Men jeg hadde vel egentlig bestemt meg for langsiktig hold. Skal mye høyere opp om 1 års tid, så er kjedelig tape på å forsøke time markedet.
Men Verium har typisk vært utsatt for pump and dumps så det er godt mulig det skjer nå også.

Hadde liksom tenkt jeg skulle endelig få rotet meg til å kjøpe VRC / VRM i går men fikk ikke gjort det. Får prøve å finne en dump å komme inn på her.

Jeg solgte meg ut, kun i håp om å finne en ny inngang. Må le litt av meg selv, hvor jeg sliter med å selge etter en verdiøkning på nesten 200% og det på ikke mange minuttene. Det vil gjerne ta årevis på børsen. FOMO er ikke noe å tulle med :joy:

Whoa, bittrex som lista vrm der ja :full_moon:

Det stemmer ikke helt. Verium har vært listet der i flere måneder.

Ok, vel jeg har ikke lagt merke til det, men nå ble det volum der av noen i alle fall :slight_smile:

Vill pump ja! Fikk omlag 10 varsler på telefonen før jeg fikk logget meg på bittrex.
Solgte meg ut av 1/4 av posisjonen min :money_mouth_face:

1 Like

Bra timing på de som rakk å selge seg ut på toppen der, nede i 12$ nå.

1 Like

Hvordan setter du opp dem…?

For en gangs skyld var jeg heldig med timingen!

inne igjen!

Var for pysete :frowning: kunne ha fått en del mer vrm der!

1 Like