Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Slang opp en tråd for diskusjon, hiver inn mer info i førstepost så snart jeg har tid.

2 Likes

Kort utsnitt av development plan for 2018:

Development Plan/Goals for 2018
We do not believe in publishing specific development dates. The following goals are strictly quarterly estimates. There are many factors and variables involved with development. We believe in putting out a secure and tested product rather than pushing out code to meet a deadline.

Q1/2018 – New Website Launch and new Branding/Design guidelines for VeriCoin and Verium
Q1/2018 – Release of P2Pool for Verium and Launch of Mine Sharing(Exclusive for Verium)
Q1/2018 – VeriCoin 2.0 and Verium 2.0 (Code base update to latest Bitcoin Core 0.15)
Q2/2018 – Mobile Miner for Android and iOS(Later Date)
Q2/2018 – Dual Mobile Wallets for VeriCoin and Verium on Android and iOS(Later Date)
Q3/2018 – Gemini Wallet Beta Launch
Q3-Q4/2018 – Binary Chain Activation

2 Likes

Hva er P2pool? Ellers dette ser veldig spennende ut :blush:

Peer to pool vil jeg anta det står for. Meningen er nok at man kan pool mine rett fra verium vault.

Ok, blir dette like lønnsomt som å pool mine slik jeg nå gjør nå?

Ta en kikk på mining kanalen på slack, jeg vet at det er blitt diskutert der. :slight_smile:

Fikk svar der ja :slight_smile:

Hjelp meg å kjøpe VeriCoin, jeg har konto på coinbase.com der jeg kan bruke “fiat” valuta for å kjøpe Bitcoins. Så må jeg vel overføre dette til en annen exchange. Ser ut som jeg skal slite med å få meg konto på bittrex nå, siden de har stengt for nye registreringer. Kan jeg stole på poloniex.com eller bleutrade? Blir det riktig slik jeg beskriver det nå, eller kan jeg også handle med fiat (EUR eller USD) på en av de 2 nevnte sidene?

Er det snakk om store mengder? Kan evt hjelpe med mindre mengder VRC

Har ikke helt bestemt meg for mengde enda, men må nok få meg konto et sted så jeg kan trade dette

Høres fornuftig ut. Bruker bittrex selv, men har ikke hørt noe negativt om poloniex iallefall. (Ellers: “Google poloniex.com scam” o.l pleier gi et ok hint.

Livecoin.net blir også anbefalt på slack ser jeg, men har ikke testet den selv.

Det er liv i vericoin idag.
snart over 10k sats

1 Like

VRM har tippa 8$ og VRC var nylig over 1,50$. Dette går veien!

2 Likes

Ja det er veldig gøy nå, community vokser for hver dag og med mange milepæler satt for året tror jeg vi vil vokse til det tidobbelte.

Det går fremover. Men på marketcap så går vi nedover. På plass 289 nå Vericoin.
For meg så virker det som det er hovedsaklig top 100 og kanskje noen ovenfor som har blitt pumpet opp de siste ukene. Vi har enda ikke blitt oppdaget.

VRM :rocket: :rocket:

11,17$!!!

1 Like

Der hoppa jeg av litt… :smiley:

12,13 :slight_smile: wow, som denne går.