Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

6,68$/VRM nå. Dette var jo en hyggelig overraskelse etter å ikke ha fulgt med i et par dager. God jul! :smiley:

2 Likes

Den holdt seg bra i går og tok av når resten begynte løsne! Skikkelig digg.

Blir bra det her, og ser man bort fra USD-kursen så er jo dette egentlig den viktigste:

0.00046929 BTC (22.11%)

1 Like

Siden det er mer effektivt å mine på Linux, tenker jeg å dra inn det på laptopen iallefall. Ubuntu er greit?
Hvem miner bør jeg da bruke? Vil det også lønne seg å f.eks. mine med Linux i VM player eller Virtualbox på den pcen jeg må ha Windows på?

Ubuntu fungerer bra, jeg vet ikke hva som yter best av Windows rett på fjernet eller virtuell Ubuntu på windows. Jeg tipper at det ikke yter bedre å virtualisere.

Verium og VeriCoin stiger raskt i verdi nå, takk til Larsen som tipset om dette på et tidlig stadium!

1 Like

Jeg minet dette i sommer en stund, stoppet opp - skulle aldri gjort det … kastet meg på igjen nå som det er kaldere ute og maskinene kan være varmeovner :slight_smile:

1 Like

Sjekk ut denne da folkens! Her var Vericoin nummer 12 på MCAP!
Blant 336 coins!


Etterpå kræsjet bitcoin til 200 året etterpå og drog med seg det meste ned (uten Ripple :rage:). Vericoin nr 35, men mye lavere mcap! Håper på comeback nå:sweat_smile: Vi er på sånn 244 og 382 andre plass nå. Verium reserve ble vist ikke lansert før en god stund senere (Sept 2016).

Jeg har automatisert dette basert på tempratur og strømpris :nerd_face: , sjekk min blog post : https://kjetiliot.blogspot.no/2017/10/a-money-making-smart-heater.html :slight_smile:

1 Like

Nerd… :wink:

Jeg har bare to maskiner som står og går, det er ikke så mye spillvarme, da de ellers ofte står på uansett. og begge kjører Windows, så det er ikke akkurat optimalt. :slight_smile:

Trenger forsåvidt bare et kabinett, en PSU og en cpukjøler så kan jeg kjøre en 4790k med 32gb ram på en eller annen linux for å mine litt ekstra

Har kjørt igang en Ryzen 1700 til å mine. Får 435 H/m, syns det virket noe lite. Finner ingen referanser heller når jeg Googler. Noen som har innspill?

Ja det virket lite, hvilken miner bruker du?

Se hva du burde ligge på her:

1 Like

Lastet ned Verium Valt og kjørte i gang. Ser av dokumentet du delte at den klarer ca 2400 H/m i linux. Kjører windows her. Mulig at det er en annen miner som må til, samt se litt i BIOS om jeg får klokka litt samt at minne kjører som det skal.

Konfigurasjon av minnet her ga 100% økning i hash rate… :slight_smile: DDR4 og XMP er litt knot å få konfigurert ordentlig.

1 Like

Prøv å bruk fireworm sin miner mot en mining pool.
https://github.com/fireworm71/veriumMiner/releases/download/v1.3/cpuminer_windows_x64_O2.zip

Er det en ide å lage en egen tråd om verium mining? Personlig er jeg interessert i verium/vericoin prisinformasjon, itvikling osv, men ikke i mining. Mining ser ut til å diskuteres mer og mer…!

3 Likes

Enig i det👍

Sikkert greit å splitte det ut i en egen tråd ja. Hvis noen gidder kan de jo påta seg ansvaret med å starte en VRM-mining-tråd med litt genrell info i førstepost. Jeg rekker ikke nå, men hvis ingen har gjort det iløpet av uka skal jeg se hva jeg får tid til.

1 Like

Gjør det. Da har vi en tråd for dummies spm fra meg :slight_smile:️ denne tråden bør da også få et navn så man enkelt forstår forskjellen