Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

5,13 / 1,03 nå. :smiley: Dette går veien, 50/10 neste!

Om de bare hadde fått dual chain opp og gå ville jeg spådd 500/100. Ca der mitt kursmål er ihvertfall!

1 Like

Hadde ikke klaget hvis kursen hadde endt opp der nei, men såvidt jeg vet gjenstår det en del før dual chain er ferdig implementert.

Fin vegg i vericoin nå.

Ser ut som jeg har fått inn noe verium på beer pool, dette bør vel være synlig i Verium walleten min? Evt. hvor lang tid tar det?

Hvis du miner til en pool så er det en payout limit du setter. Når du når denne limiten vil vrm overføres til din private wallet.

Takk, og til dere andre: velkommen til mining for noobs FAQ :joy:

2 Likes

Du er der jeg var i februar/mars. Snakkes om noen måneder når du er bitt av basillen og har fått deg ett par gtx 1080 ti :stuck_out_tongue:

Ja har allerede planlagt neste pc innkjøp :slight_smile:

Neste spørsmål, hvis jeg setter “Automatic Payout Threshold” til “0”, og hadde hatt noen verium jeg ville overført nå, hvordan hadde jeg gjort det? Ser ikke dette noe sted.

Fees på verium er relativt høye, de fleste miningpools har en minimum treshold på f.eks 5 VRM.

Ja okay. Men jeg bare ser ikke noe funksjon for å foreta en uttak/overføring, vil dette kun være synlig over et visst beløp kanskje?

Det er normalt et automatisk treshold for payout, så du får automatisk payout ved f.eks 5 VRM eller 10 VRM opptjent. Noen av de har manuelle payouts, men tar gjerne høyere fees for disse.

Det skal normalt ligge under my account -> Settings eller noe i den dur.

Ja og jeg stusset på at denne lå som standard på 0. Den kan godt være null og at jeg tar manuell overføring, men ser ikke noe funksjon for dette noe sted. Nå har jeg satt denne til 5 iallefall.

Det er vel for at du må sette den selv før noe som helst betales ut, vil anbefale minimum 5 ja pga 0,2VRM transfer-fee. Tror jeg har den på 10VRM selv.

1 Like

Hvor kommer gtx1080ti inn i bildet i forhold til vrm og mining? :stuck_out_tongue:

Pga verium kan man starte med en vanlig pc. Så blir man gjerne mer interessert i mining og oppgraderer til man plutselig (som meg) har ett par 1080 ti :stuck_out_tongue:

Men du miner vel ikke vrm på en gpu vel…

Nei, men servere som støyer noe voldsomt fristet ikke så mye for meg. Var nær å handle det men gikk videre til gpu mining.

Ja ok, tenkte bare å poengtere det for de som er nye i gamet og kanskje ikke har fått med seg at vrm mining er gpu/asic resistent. :slight_smile:

1 Like