Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Hodler og miner enda, er fortsatt all in og øker posisjonen jevnlig. Blir nok fort litt blind for andre ting når man er all in, men synes prosjektet er så bra at det er kalkulert risiko for min del.

2 Likes

Gratis lunsj… eller brødsmuler :slight_smile:

https://twitter.com/VeriCoin/status/999342549356634112

Hva tenker folk om verium for tiden? Jeg har så lite i vrm nå at jeg enten må selge eller mangedoble…

1 Like

Jeg tror ikke den kommer til å øke i pris før vi er tilbake i et bull-run. Men da tror jeg det kan gå fort :smile:

1 Like

Tenker egentlig det samme, de nærmer seg jo å få levert binary-chain (slår i sammen vrm og vrc)

Håper bare det kommer ut når vi er tilbake i ett bullmarked. Da tror jeg den kommer til å gå bra!

De har ett aktivt utvikler miljø. Jeg holder forsatt min orginal posisjon. Har tradet og gevinst sikret underveis så min pott på 1000 stk er ren profitt. Har forsatt tro på at VRM kan nå 50/100$ i ett skikkelig bull marked med overnevnte binary-chain og mobil mining.

Meen crypto er crypto, og det er aldri godt å si hvordan ting går. Sats aldri mer en du har råd til å tape :crossed_fingers::rocket:

1 Like

Har det skjedd noe utvikling i Verium? har ikke fulgt med på lenge men husker at dem var veldig treige på og levere.

De leverer jevnt og trutt oppdateringer under panseret. Men lite mat for massene, det virker egentlig som om det er planen også. De sier jo at de er ute etter organisk vekst og ikke hype-mania.

1 Like

Ja som @Mat seier så har de stødig utvikling av sine mål. Men de er har ikke lyst å få ett hypet prosjekt uten det fundamentale i bakgrunn. De prøver heller å levere noe som faktisk kan brukes. Så kommer jo gjerne hype og høy kurs som en bivirkning av dette :slight_smile: om du er interessert så får du masse informasjon om utvikling og andre saker på deres slack kanal.

vericoinandverium.slack.com

Ok, takk er allerede medlem på slack er bare lenge siden jeg har følgt med.
Begynner de og nærme seg og slå sammen verium og vericoin? og hvordan går det med mobile mininga dems?

https://vericoin.info

Er litt skeptisk på mobil mining, og p2p mining som de jobber med skal gjøre så mye med kurs. Dual chain så jeg noen håper kommer i år på slack. Utviklingen går fremover, men ikke raskt…
De er også så fokusert på kvalitet fremfor hype at de ikke engang oppdaterer github jevnlig, men gjør de jevnlige oppdateringene på devs sin egen github og først pusher det på verium sin når noe er klart virker det som. Jeg trodde det var dødt men fikk lenke til dev sin og så de jobbet faktisk :stuck_out_tongue:

Sikkert fin long term hold, men føler ikke noe fomo.

Noe som er veldig spennende er at Doug og Pat skal intervjues ifm. En dokumentar om blockchain som skal bli sendt over hele USA.

Det vil hjelpe veldig med å synliggjøre vericoin og verium.
Dokumentaren blir sendt i sommer tror jeg.

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mat (3 likes)
  1. @Biotec (1 likes)
  1. @Ginzink (1 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mat (3 likes)
  1. @Biotec (1 likes)
  1. @Ginzink (1 likes)

Gratulerer!

Noen som fortsatt henger i her?

Jeg gav opp verium mining, men har staket en hel del det siste året.
Ser for meg en oppgang så fort bitcoin kjølner litt, så fingra kryssa for at tålmodigheta skal lønne seg.

Har missa de siste google hangouts, så er det noen som kan gi en kort status på prosjektet?

Har fortsatt verium og vericoin, men miner eller staker ikke lenger nå. Mangler bare å trykke på knappen egentlig men får vente på bedre priser.

Jada, jeg både miner og staker verium og vericoin. Core update til 0.16 er omtrent ferdig og åpner opp for ferdigstilling av mobile wallet, binary chain, staking boxes mm. :slight_smile: Mye spennende i loopen, men det er jo et lotteri da valutaen er veldig lite kjent.

Jeg har vel noe Vericoin fortsatt, men solgte ut av Verium da bittrex delistet. Er bare snakk om småpenger uansett.