Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Når delistet bitrex verium?

Ca to måneder siden tipper jeg - de har delistet flere coins jeg har hatt. Ganske kjipt når hovedmarkedet (som er lite) er Bittrex… følger ikke nok med dessverre.

Ok,

Hva skjedde med de coinsene du hadde på bittrex når de delistet dem?

De er på Bittrex fortsatt, men er sikkert lurt å flytte på dem. Flere av dem er på ganske obskure exchanges - er veldig små beløp og veldig lite volum. Tipper flere av dem de er døde uansett. Av de som er delistet er det bare VRM og SALT jeg tror har noe for seg.

1 Like

Det begynner å ta seg opp med aktivitet i slack, reddit etc. igjen her nå. Utviklingen av core update 0.16 som skulle vært ferdig i fjor er under testing. Dette legger til rette for binary chain, mobile wallet, ledger integrasjon og gemini wallet.
Spennende tider i vente, dette blir enten 200x eller fail :crossed_fingers:

fail

Jeg har litt verium og vericoin enda, jeg skal sitte på de til jeg blir ca 520 år gammel

2 Likes

Artig med litt liv her igjen, vericoin walleten min har vært online siden alt tryna,
Så beholdningen har økt med over 20%, selv om verdien har gått ned 99% eller rundt der.

Nå liker jeg konseptet her, men problemet er at det kun er en mann som står for utviklingen og han har vært opptatt med en doktorgrad.

Så det blir spennende å få whitepaper på binary chain og hvordan det er tenkt å virke og forhåpentligvis blir det fler utviklere på prosjektet.

Ja absolutt!
Nå er det heldigvis flere som hjelper med utvikling, men det har lenge gått tregt når alt arbeidet har lagt på Douglas Pike. Han står fortsatt som arkitekten av protokollen og løsningen som sådan men praktisk utførelse gjøres mere av “communityet” på dugnad.

Det hadde vært flott med mere oppmerksomhet i møljøet og jeg vil tro at det kommer til å blomstre litt i sommer når flere milepæler er nådd.

Her skjer det jammen meg ting!

1 Like

Ny livestream denne uken, vrm fee struktur blir diskutert i tillegg til hva som er gjort siden sist stream.

Nå er verium v1.3 ute i beta test. Basert på bitcoin core version 0.19.
Foreløpig oppleves walleten veldig stabil og funksjonell, men jeg er ikke helt ferdig med å synce blockchainen så har ikke testet alt enda.

Veldig spennende nå ihvertfall, når verium er ok kan den kjapt portes over til vericoin og få den også up to date.
Da snakker vi ledger support, staking boxes, betalingsterminaler, mobile wallet og selvfølgelig binary chain! :money_mouth_face::partying_face:

Ikke direkte Vericoin relatert men har noen av dere klart å deposit fiat på Bittrex med Visa kort?

Jeg har altid bare brukt sepa-overføring til coinbase pro eller handlet direkte med sturle og deretter overført til bittrex. Visa kjøp pleier å være dyrt :confused:

1 Like

Noen her som er oppdatert på hvordan dette prosjektet ligger an? Driver folk med mining av Vericoin ennå? Jeg har nylig begynt å snuse på krypto igjen og husker det var i utgangspunktet enkelt å drive med mining av Vericoin.

Tipper det er gått i dass :smiley:

Hehe ja jeg holder på enda. Staker vericoin og miner verium.
Prismessig har de ikke kommet seg etter bearmarkedet, men det er økende aktivitet på slack og flere utviklere jobber nå med å rulle ut nye features. Ny versjon av verium wallet har akkurat kommet ut også.
Begge kan handles på livecoin og vericoin finner du også på bittrex. Veldig lavt volum på disse så det er vanskelig å få kjøpt mye uten å dytte prisen høyt opp.

Men det er jo også en potensiell 100x :money_mouth_face:

Til å være et så gammelt prosjekt så er det vel litt merkelig med notert på så få børser?

Jeg har ikke lest så mye om dette prosjektet, men hva er grunnen til du satser alt på dette prosjektet kontra andre? :slight_smile::slight_smile:

Ja, de er notert på få børser. Det er mye på grunn av personligheten til kjerneutviklerne, de er av den tekniske arten. Veldig slow and steady wins the race.

De har en god strategi og økosystemet er veldig fornuftig, med 2 blokkjeder hvor av en er billig og rask basert på proof of stake time og den andre er dyrere, tregere og basert på proof of work time.
Ingen max cap, men lav supply.

Grunnen til at jeg fortsatt er investert er at jeg ser et solid prosjekt som er helt desentralisert som lever uten funding utenfra. Det er helt klart high risk, men jeg tar ikke sjansen på å være på utsiden dersom vericoin kommer tilbake til top 20.
:see_no_evil::money_mouth_face::cowboy_hat_face:

1 Like

Det høres interessant ut ja, uten tvil. Men hva er grunnen til at man trenger 2 blokkjeder?
Har man god tid og mye cash til overs så kan man jo velge å bruke den dyre selvsagt, men sånn ellers?