Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Jeg liker den nye roadmapen dems :slight_smile:

https://portal.vericoin.info/roadmap-the-future-of-vericoin/

Hvorfor linker du ikke hellere til den officielle CPU miner- som er blevet optimeret til denne coin - og som vil være meget meget let tilgængelig i den nye wallet Update snart?:+1::ok_hand: Men til dem der har lidt teknisk snilde og ikke kan vente en uge eller to med at få performance i deres mining op - her er linket :blush:

Fordi den er vanskelig å få til i windows? :stuck_out_tongue:

Og han linket til en pool miner. Og den funker ikke her :stuck_out_tongue:

Har utrolig lyst å kjøpe server til å mine med, får de med dobbel CPU og 8+ kjerner :smile:

Hvorfor ikke bare kjøpe en haug med Odroid og seriekoble dem?

http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.php

1 Like

Driver å tester litt, hva som gir best effekt av høy klokkefrekvens eller mange tråder.

Her er min config for miningen når jeg drev med det:

cpuminer-corei7-avx -t 7 -a scrypt:1048576 -o stratum+tcp://eu.poolinat0r.com:10003 -u XXXX -p XXXX

Fikset meg 120VRM på 1 måned :slight_smile: Husker ikke hashraten, men lå vel på underkant av 1000.

Fordi man får hovedkort+cpu+minne litt eldre xenon til 2500kr som gir 3500-4500hashrate.

1 Like

En PC trekker mer strøm enn en Odroid og den tar mindre plass :slight_smile:

Plass er ingen problem. Målet er jo å mine mest mulig. Mindre strøm er jo mindre mining :wink:

Nei? Hvis du går for en ineffektiv plattform, så koster det jo mer i strøm enn du får igjen i VRM? :stuck_out_tongue:

Fin artikkel som sammenligner litt forskjellig type mining og hardware:

2 Likes

Ligger på 1118 nå og 72 grader på CPU :slight_smile: og viftene har minst 3-4 trinn til

2 Likes

Takk for linken Larsen! Ser ikke ut som det blir vanskelig å ordne seg gratis server 1 års tid :joy:

2 Likes

@evilfreud i og med at du er i gang. Komplett miner dvs rigg til ca 10k? Kan bygge selv

Aner ikke, jo mer jeg leser jo mer skeptisk til verium. de har holdt på siden 2014 men når du ser hvor lite aktivitet det er på forumet dems og på reddit så tenker jeg at dette kanskje er en litt dau valuta.

2 Likes

Balls. Kanskje bare gi f da :slight_smile:

Litt usikker, ble litt skeptisk selv, fordi jeg prøver å grave frem info. Og jo mer jeg finner jo mindre positiv. Mange klager på at de suger på PR og markedsføring som er ekstremt viktig om de skal lykkes med planen sin. Men jeg driver nå iallefall å miner litt så får vi se :wink:

En anden måde at se på det er, at de har de været stabile og ikke er der for hurtig profit! De har lavet en masse ‘behind the scenes’ arbejde - ikke så sexet- men over det næste stykke tid tror jeg virkelig vi/i/alle vil se frugterne heraf når det bliver udnyttet. Jeg har satset på at det er nu de begynder at rykke- og jeg har været med siden starten!

sådan jeg ser det har de fokuseret på udvikling og hvad der er brug for i en coin. Derfor de tiltag der kommer nu der giver dem en fantastisk edge i forhold til mange coins. De adresserer i tiltagende i deres roadmap de problemer andre coins har(på en ny unik måde - gennem Dual-Chain): Skalering, decentralisering, hastighed, anonymitet!

Men teknologien og resten for at konkurrere med mange coins i top 20 er helt klart på vej! Anbefaler dog også kun en mindre investering i denne, da det selvfølgelig er ekstremt risky, før tingene i roadmappet kommer ud. Men potentialet fra dette niveau er simpelthen enormt og svært at finde i andre coins.

1 Like