Og så lige fordi du nævnte mangel på marketing. Udvikleren skrev lige denne kommentar for et par timer sideninde på slacken Så de gør noget ved det nu - spændende tider. (I hvert fald i forhold til starten af året hvor opbakningen slet ikke var så stor)
“On my way to airport to fly down to Florida and meet with Kevin from @bluelynxmarketing and record some video footage for ads.”
For de som kunne tenke seg en fysisk Verium:
https://www.vericoinforums.com/threads/pre-sale-one-troy-ounce-999-fine-silver-physical-verium-coins.1576/
Oppe i 0,0005888!
Litt surt for meg da som hadde salg på 0,00059
Har så lyst på mer Verium men alt er i Funcom og vil ikke selge der heller selv om jeg kunne tjent det samme i verium på ett par dager som Funcom innen Q1 2018. Men lavere risiko i Funcom.
La inn en salgsordre nå på 1/3 av beholdning til neste uke. Men kurs 2,78 så jeg går i null. Går nok ikke igjennom med mindre kursen tar til fornuft, men vil være med på turen til verium med litt større sum!
Fikk til pool mineren her, ser ut som den med 4 kjerner klarte å dra ut 1500HM av cpu her mot verium wallet ( på 3 kjerner, som toppa på 660).
Hvordan gikk du frem for å få det til? Jeg er totalt grønnsak når det kommer til sånt.
Skal skrive en guide etterhvert
Ser frem til det. ironisk nok samtidig som jeg er for lat til å finne utav mining på PCen og få dobbel hastighet vurderer jeg og en kamerat å kjøpe server til 5000 ish sammen for mining. Da blir det mye som må læres! Men kjekkere med to da
Har dere lagt merke til alle de små ordrene på bittrex? 1 og gjerne mindre verium so legges for salg litt over bid ved stor spread så kurs ser mye lavere ut. Nå ligger der 0,2 verium 0,000001 over bid for eksempel
Velkjente robotene er også å finne i krypto markedet dessverre
Burde egentlig ikke være overasket. Med krypto kom også traderenes våteste fetisj til livet… Ble nysgjerrig på hva som stiger så sjekket Rubycoin siden den gikk over 100%. Holy shit! De som kjøper den har ikke googla
Det er scamcoin eller?
Til de grader. Prisen har spikret før, av developere som selger til hverandre. Og ellers lite info
Noen som har en link til Benchmarking av hvordan de forskjellige cpu`ene presterer ved mining av verium?
Finnes ingen fasit, men jo fler kjerner og mer GHZ er alltid bra. Samt at du må ha nok minne og minnebåndbredde.
Satt dagens dato opp mot august 2016 så er det nå ca 600 ganger tregere å mine Verium.
Kryptovaluta kan overleve nå bare pga. trading. Mye mer spennende enn aksjer : ) Blir spennende å se om denne VRM kan bevege seg mot VRC MCAP ila sommeren. Både VRC og VRM er jo like viktige for hverandre slik jeg har forstått dette prosjektet.
Verium og VeriCoin ser sterk ut på Bittrex. Begge opp over 10% siste døgnet.
Verium med ny ATH på 0.00078000!
Minner om denne! Alle Premium Coins er nå utsolgt!
Jeg har selv kjøpt Verium Physical Coin nummer #13