Altså, jeg liker at i Norge, hvis noe heter “Juice”, så er det faktisk fruktjuice og ikke vann med sukker, syre og noen dråper juice.
Hva med juice burger? Kan man bare si det om det er fruktjuice i burgeren nå eller er det ikke en burger lenger da? Blir så forvirra
…ingen majones?
Jo men mest dressing- er en hjemmelaget hvitløksdressing i den skålen jeg bruker dom «smør»
Skalldyr eller grillet kylling i helgen? Anbefaler denne enkle dressingen- lag den gjerne 1-2dager før så hvitløken går satt seg😃 oppskriften kan selvsagt sksleres opp/ned og hvitløksmengden minskes- men dette er en hvitløksdressing😆
4 ss rømme
4 ss majones
2 fedd hvitløk
Noen dråper sitron
Ørlite salt/pepper
Bland alt godt- bruk hvitløpspresse og rør hvitløken godt inn. Settes i kjøleskap godt innpakket ellers smaker hvitosten hvitløk i en måned😳
Enjoy😃
God påske til deg og Kronn 
Det er helg! Sist helg laget jeg denne, og det har blitt en favoritt hos meg! Tenkte jeg skulle dra den opp igjen til eventuell glede for de som gikk glipp av oppskriften når @Nizarus først postet den. Jeg har tatt meg friheter ut i fra tilgjengelige ingredienser, oppskriften funker supert som et utgangspunkt. Har du flere godbiter du vil dele, Nizarus? 
Glemte å få tatt noen ordentlige bilder av denne mørbraden. Deler allikevel, dette kjøttstykket fortjener virkelig det. Marinert i 2 timer( original grillolje, litt rødvin, olje, hvitløks pulver, røkt paprika, peppermix, timian. Kjøttet er brunet på alle sider på høy varme, deretter er det stekt på rotisseri spyd (nå saltet jeg kjøttet) på indirekte varme, ca 95-98 grader i 5 timer.(penslet kjøttet flere ganger med kraft under steking, derav den fine mørke fargen på stekeskorpen) Tok det av grillen når det nådde 58 grader, lot det hvile i 20-25 minutter. Det ble en mør, velsmakende mørbrad. Hadde ovnsbakte rotgrønnsaker, hassel bakte poteter og en rødvinssky ved siden av. Dette blir ikke siste gang jeg lager dette på grillen. Lover å ta før, under og etterpå bilder neste gang.
Drakk denne nydelige Muga Seleccion Especial, passet som hånd i hanske til måltidet.