Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Vow ASA : Mandatory notification of trade by primary insiders and close associates

Da fikk vi en tur ned på i underkant av 10%, har derfor benyttet anledningen til å øke litt, kan kanskje kalle det en automatisk rep.emi. Lite bekymret for at de 4 største selger seg ned med rundt 5% og vi får en utvanning på under 3%. Dette er ikke ett råd, bare ett utrykk for min mening.
I alle fall fikk nå dette litt fart i tråden, men det er sikker en overgang. :smiley:

Tok et lodd på 46 - ble veldig kjapt oversolgt og tenker det gappet der må tettes etterhvert :slight_smile:

2 Likes

Sikkert ett vinnerlodd, i alle fall dersom du har tid å vente på at gevinsten blir trukket, haha.

1 Like

Tok selv et på 46.25,- med tight stop loss.

1 Like

Kjøpte litt på 44 tallet og ut igjen på 46 tallet
Jeg vil se at dette selskapet klarer å tjene penger på annet enn Cruise

Sjokk: Var det noe som var uklart med formuebeskattningen?

Ikke annet enn at når du oppgir 0,47% er det vel fratrukket verdsettelsesrabatt for aksjer. Ellers er min kommentar at når du sitter med mer enn 300 mill så blir vel også denne prosenten litt.

Ble stoppet ut på 45.5.

Ja, jeg skriver det også -35%
Og for aksjene Badin solgte blir det ca 97 ooo
Kanskje du har rett, det er et helvete å være rik :wink:

1 Like

Hehe, 45.60 her - ser om den kommer litt lenger ned :slight_smile:

1 Like

Har kjøpt en liten slump på 45,35
Tror ikke den skal noe lenger ned. I hvert fall ikke så lenge jeg sitter på aksjene

1 Like

Badin vet nok inderlig godt at hvis han sier ‘hopp’ så hopper kursen

1 Like

Jeg tror ledelsen har ertet på seg mange her. Begrunnelser og opplegg i forkant av denne emisjonen har avslørt mye
Tar likevel sjansen på å kjøpe noen kortsiktige aksjer her i dag

At de ikke planlegger en rep emisjon når de kjører en rettet emisjon er ganske lite aksjonærvennlig. Tidspunktet føles heller ikke optimalt. Man kan bruke argumentet at kursen faller uansett til ned til kursen for rettet emisjon, men signaleffekten av å ikke planlegge en rep emi skal man ikke kimse av. De trenger kanskje ikke småaksjonærer?

Innsidesalget er heller ikke positivt og tidspunktet til den kombinert med deres offisielle utsagn for hvorfor de gjennomfører det. Her tenker jeg de ikke burde kommet med noe utsagn til hvorfor.

Det har vel aldring vært bra at ledelsen selger. Se qfuel etter emisjonen har aksjen mistet veldig mye troverdighet.

Og jeg som trodde kursfallet i Qfuel hadde noe med oppstartsproblemene på Skive-fabrikken å gjøre. Silly me.

Hehe, Kanskje litt det og… Men troverdigheten er alltid ett stikk. Ser og at Zaptec, Der solgte ledelsen samtidg som det var emisjon og den sank som en stein etterpå. Men går det bra kommer det alltid opp igjen det tar bare litt tid.

Da vil jeg anbefale alle som vil inn i et kvalitetsselskap med høy vekst foran seg til å benytte denne glimrende anledningen til å plukke opp billige aksjer fra de som ser på streker og signaler og stjernetegn.

1 Like