Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Spennende å se hvor lenge salget varer!

Perfekt dag for å plukke noen ekstra lodd i selskapet.
Har sittet long i selskapet siden jeg kjøpte meg inn første gang på 4 kr.

1 Like

Jeg hadde aksjer til 3.-
Og hadde naturlig nok ikke solgt de så tidlig hvis jeg hadde visst at det ble hundegalskap . VOw, VOW VOW :wink:

1 Like

Ikke umulig at du vil si det samme om 3 år med de som går til 42. Gikk første gang inn i selskapet for litt under femkroningen.

Jeg har desverre vegret meg for å selge ut noen poster på topp siden min flaks bestandig følger Murphy’s lov. Selger jeg meg ut kan du ta deg gift på at aksjen bare vil stige og jeg blir hengende etter.
I det lange løp har det heldigvis gått bra å sitte, så jeg fortsetter med det og plukker nye lodd på dager som dette.

1 Like

Meldepliktig handel for primærinnsider

Vow ASA : Mandatory notification of trade by primary insider and close associates

Helt usannsynlig at aksjen skal gå 15x fra 42, Det er mer sannsynlig at VOW er verd 15x mindre

Flaggemelding* korreksjon

Vow ASA : Registration of share capital increase following the private placement

Vow ASA : Vow ASA publishes Annual Report for 2020

Da kan vi vel konstantere at salget er over, greit og fått fylt på litt på under 42.
Årsrapporten som kom rett før påske var jo også hyggelig lesing, så da setter vi vel videre kurs nordover.
Anbefaler folk å lese seg opp litt på dette selskapet som tar vare på miljøet og gjør bokstavelig talt skitt til ressurs :smiley:.

Vow ASA : Proposed demerger of Vow ASA with transfer to Vow Green Metals AS

Øhhh kan noen folkeligt forklara det med aksjene? Får eg som aksjonær aksjer i Vow GM?

1 Like

Ja, men er usikker på hvordan det funker ift. ASK-kontoer som ikke kan eie aksjer på Euronext Growth.

1 Like

Interessant. Han hintet i intervjuet på xtraInvestor at man kanskje vil spinne av en konkurrent til Quantafuel. (Kanskje ikke direkte hvis de fokuserer på en annen type plast som bildekk). De har allerede pyrolyse-utstyr så why not. Da blir det fart på kursen skulle man tro…

1 Like

Vow ASA : Vow bags Safesteril contract for global food ingredients company

1 Like

Jeg er ingen kalkulator men 200*10mill er 2mrd potensiellt.

Vow ASA : Mandatory notification of trade by close associate of primary insiders

Financial calendar