Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Du finner den på Tradingview more technical, har ikke tilgang fra mobil, slik at jeg får linket.

Fant siden . Takk

Hvordan er stemningen foran morgendagen? De hadde noen overraskelser i forbindelse med VGM . HarBadin noe lignende i morgen?

Sitter utenfor men følger med …

Veldig bra at det kommer noen andre på denne tråden, trodde morgendagens presentasjon skulle forbigås i stillhet., slik som med VGM. Den overasket med oppstart allerede i 3 kvartal i år med en mindre produksjon var veldig positivt.
Når det gjelder Vow har jeg fylt på litt ekstra, de siste dagene og veldig spent på hva som kommer i morgen tidlig. Frykter mest at det kommer noen bagateller som analytikerene henger seg opp i, slik at de skal få kjøpt billige aksjer.
Nordea la ut en positiv analyse i dag, så det er bare å stålsette seg.
Sjekket langtidsvarsel for Vow på TW.

2 Likes

Personlig er jeg mest fornøyd med VGM og utviklingen der
VOW får liksom ikke nok på bunnlinjen. Men det kan muligens komme etter hvert siden de har bra inntekter

Da tok jeg inngang igjen , syns det ser bra ut. sitter en stund tenker jeg så får vi se

Vel, nå har VOW-personalet fått tak over hodet for å si det mildt . Skikkelig hurrastemning virket det som
Aksjonærene har vel ikke hatt like mye å glede seg over siste året

Vow ASA: Vow appoints Tina Tønnessen as new CFO

Vow ASA: Vow subsidiary C.H. Evensen awarded two contracts

Vow ASA: Notification of transaction by Primary Insiders

Vow ASA: Vow Q1 2023 trading update 9 May - Save the date

Vow ASA: Vow receives EUR 2.9 million orders for sewage sludge treatment equipment in Japan

VOW ASA: Annual and Sustainability Report 2022

Vow ASA: Notice of Annual General Meeting

Vow ASA: Welcome to Vow’s Q1 trading update and business deep dive on 9 May

1 Like

Vow ASA: Q1 2023 - Continuing profitable growth, record high tendering activity in new markets

Vow ASA: Notification of trade - primary insider