Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Vow ASA: Vow in position for Caribbean carbon recycling project

Vow ASA - Capital markets update

Vow ASA: Extraordinary General Meeting in Vow ASA concluded

Correction: Vow ASA - Extraordinary General Meeting in Vow ASA concluded

Vow ASA - Completes sale of French subsidiary Ascodero

Financial calendar

Vow ASA: More heat treatment orders confirmed

Bra med endelig ordre, men er jo per nå småputtel! Når skal ordren på mrd størrelse komme som Badin snakket om på Q1 i fjor?

Vow ASA: Disclosure of Significant Shareholding under the Norwegian Securities Trading Act

Vow ASA: Vow secures EUR 19.3 million cruise order and option

1 Like

Vow ASA: Invitation to Vow ASA second half year 2023 presentation and Q&A

Vow ASA: Full year and second half of 2023 results

Regner med denne blir meldt på nytt kl 07.00, slik at alle får den med seg?:thinking:

VOW ASA: FULL YEAR 2023 PRESENTATION

Vow ASA: Contract wins in heat intensive sector

Vow ASA: ABOUT VOW’S ACCOUNTS FROM 2019

Hva i all verden er det som skjer med VoW?

komplett katastrofe

1 Like

De begynte å tape penger i Cruise delen som var den som “bar” resten av selskapet tidligere. Dette mener jeg å huske var pga inflasjon og økte priser men på fast pris avtaler. Slik at de ikke fikk lastet kostnader over på kunde.

Mener de har justert nye avtaler.
Så nå venter en egentlig på nye rapporter som viser at de igjen tjener på Cruise.

Men mest av alt venter vi på de store ordrene på landbasert som de har snakket om, i starten av '23 nevnte de vel 2mrd i avtaler som skulle komme ila ifjor, men så har ikke særlig mye kommet og nå snakkes de ikke om.

Vet ikke helt, jeg, men holder aksjene mine. Vurderer å øke nå som det er billig. Jeg tror at med tiden skal denne opp igjen. Men begynner å lure.

1 Like

Trist å se… segmentet bør være bra

Fikk en meget hyggelig inngang etter å vært ute en stund.
Får håpe de får kontroll på marginene sine fremover så vi får litt positiv vekst der også

1 Like