Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Håper du har rett her, jeg er så nær ved å selge ut og ta tapet. Jeg ble virkelig skuffet, og det er ikke første gang fra dette selskapet.

Men det sitter langt inne å ta tapet også. Tør jeg satse på at dette er gamle skjeletter og holde til bedre tider?

1 Like

Gått mye på det som var et dårligere resultat enn opprinnelig rapportert.

Tror ikke markedet har følt/regnet ferdig enda

1 Like

Vow ASA: Covenant waiver obtained

1 Like

Vow ASA: Invitation to presentation of second quarter and first half year 2025

Vow Q2 2025: Improved underlying performance in Maritime Solutions and Aftersales overshadowed by catch-up effects

Vow ASA: Mandatory notification of Trade by Primary Insider

Vow ASA: Notification of trade by close associate of primary insider

Vow ASA: Notification of trade by close associate of primary insider

Vow ASA: New cruise newbuild order confirmed, additional option remains

Vow ASA: Covenant waiver obtained

Vow ASA: Vow to deliver large pyrolysis reactor to Vow Green Metal at Follum in Q4 2025

Vow ASA: Trading update

Vow ASA: Invitation to presentation of Q3 2025 financial results

Vow Q3-25: On a path to restore profitability

Vow ASA: Contract of EUR 13.8 million awarded for equipment deliveries to four cruise newbuilds, additional six options to be called upon

1 Like

Vow ASA: Mandatory notification of trade by primary insiders and their close associates

1 Like

Vow ASA: Contract of EUR 29.6 million awarded for equipment deliveries to two newbuilds

1 Like

Optimisme tilbake

Vow kommer fra en lang periode med negativ utvikling. Aksjen viser en fallende trend i grafen på lang sikt, der kursen har falt fra toppnoteringen rundt 40 kroner tidlig i 2021 til en bunn på 1,30 kroner i april 2025. Optimismen har imidlertid begynt å vende tilbake blant investorene.

Teknisk analyse av Vow.

Teknisk analyse av Vow. Foto: Investtech

Innsideanalyse av Vow.

Innsideanalyse av Vow. Foto: Investtech

Under tydelig positiv volumutvikling har aksjen steget over 65 prosent den siste uken. Et kjøpssignal er utløst etter at motstandsnivåene ved 2,30–2,75 kroner ble brutt. Oppsiden er betydelig, ettersom neste motstand først ligger ved 11,60 kroner. En maksimalt positiv insiderhandel støtter også det tekniske bildet.

Ser vi på sesongvariasjonene, er desember den sterkeste måneden. Kombinert med en ekstrem volatilitet på 44 prosent og lav likvidite, i tillegg til de positive tekniske signalene, har aksjen samlet sett potensial for en fortsatt god utvikling den kommende måneden. Merk at risikoen er svært høy.

Anbefaling: Kjøp

1 Like

Rått momentum 🤌🏼

Tror ikke vi er i nærheten av toppen ennå, glad jeg tok posisjon ref innlegg fra 7 mars. :grinning:

1 Like