Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Måtte selge på 12 nå jeg altså. 50% på to dager blir for ekstremt. håper den roer seg noe, så hopper jeg på igjen. foretrekker roligere jevn stigning fremover slike ekstremrykk som dette.

Nå tror jeg ikke aksjen i seg selv går på de to kontraktene, men det faktum at teknologien er “klar” og kommersialisering er igang. At de ikke har konkurranse på feltet er jo også en gedigen fordel.
Rent økonomisk tror jeg ikke kontraktene utgjør det store utslaget på bunnlinjen.
Som du ser fra artikelen over har pilot anlegget en budsjettramme på 22MNOK, og det er et mye større anlegg enn det som blir å finne i et skip.

@Snoopzter er noe enig med deg her. Jeg har gevinstsikret og kjøpt meg inn flere ganger de siste dagene, men nå må det nesten roe seg snart :sweat_smile: Men som sagt. Jeg har tatt feil flere ganger nå, så ja.

Haha, jeg og.
Solgte på 12.2 og kjøpte meg inn igjen på 11.85 :sunglasses:

Gikk også inn på 10.10 på tradingkontoen i går, og SL øker jeg jevnt og trutt :slight_smile:

Vurderer å gi meg med disse aksjegreiene :joy::joy:…har sittet å kikket på denne siden ca 5,8 uten å gå inn…

1 Like

Det har vært ganske mange muligheter siden 5,8 for å si det slik :joy:

Jeg solgte på 7,9 og lurer på om jeg er skapt for dette…

4 Likes

SNart står den sikkert i 20 kr og da hiver jeg meg på hylekoret karer :smiley:

Men - hva er nesten rakettcase? Jeg ser på B2H og NAS nå - andre forslag?

SSO, DNO, NEL og TOM har jeg stortrua på fremover.

1 Like

Den siste kontrakten er neppe noe de tjener penger på. Den åpner derimot opp for et gigantisk marked med ukjent konkurranse. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Cereno Scientific B og Pcib.

Denne ser ikke ut til å kjøle seg ned riktig enda.

1 Like

Dog, i de fleste andre aksjer hadde det ikke vært helt på bærtur å selge med 61% fortjeneste…

3 Likes

Eg kjøpte på 5,1 og solgte på 5,8 godt fornøyd :roll_eyes:

4 Likes

Ikke lett å si, ser der ligger noen større poster, så den ligger vel mellom 12 og 12,5 en stund framover. Har lagt inn stop/loss litt under 12 på det investerte beløpet. Blir spennende å følge med videre og se hva som. :slightly_smiling_face:

1 Like

Profitt er profitt!

4 Likes
1 Like

Da bikket jeg 100% avkastning på ca to uker. Tok ut initiell investering som gevinst. Men har absolutt tro på denne fremover og håper jeg kan komme inn igjen lavere. :rocket:

4 Likes


Scanship skal hit i august å holde stand.

2 Likes

Nå er det bare trist. (Solgte på 7.9)