Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

50% funding fra forsøksrådet, not bad

1 Like

Dette tilsier jo at dette ikke påvirker bunnlinjen direkte, men at SSHIP sitter igjen med teknologien. Var det 8000 anlegg det var i Europa? Rimelig greit potensiale her…

2 Likes

Det betyr at de får bekreftet potensialet for MAP på land. Og det markedet er stoort ja som du sier. Veldig, veldig spennende.

De bør, som vi har nevnt tidligere - endre navn.

… og der gikk vi over 10 :smiley:

3 Likes

Ohoi, jeg som trodde det var lurt å sikre gevinst…

Gå inn på 9,7???

Vurderer å kjøpe meg opp jeg ja :thinking:

120k støtte på 10kr. 20 neste, hauhau

1 Like

Tok ett lodd i denne på tradingkontoen min. Spennende aksje. Skulle bare gått inn på 7.x da jeg tittet på den tidligere…

noen vil selge

pyrolyzing 1.2 mill tonnes/y organic waste in Norway
would offset the GHG emissions of 200 000 people.

Output på fabrikken blir da i Terrawatt rent energimessig. Et anlegg som da Scanship blir å eie å drifte. Det er vertikalen sin det.

2 Likes

For å helle litt kaldt vann i blodet

Dette er ett forskningsprosjekt så det vil nok gå en del tid før dette er oppe og står.

Men det vil jo bli ett fint referanseprosjekt… dersom det funker som det skal

1 Like

Flere som har sikret gevinst i dag? Føler denne er moden for en korreksjon, men det har jeg tenkt siden den passerte 8kr.

1 Like

Ja, og 9kr :stuck_out_tongue:
Jeg har fortsatt is i magen, men tenker det samme som deg.

Passterte 2mill i volum og nesten opp i 11,-
Deilig!

2 Likes

Jeg solgte meg sist ut når den lå rundt 1,50… Det har vært hardt å finne en ny inngang, og jeg er fremdeles ute. Kan tro jeg jeg føler meg litt :persevere:

Gratulerer til alle som er inne og ikke er blitt helt tatt av høydeskrekken. En fantastisk vekst denne har vært igjennom de siste to årene. Mon tro om jeg klarer å ta plass igjen :sweat_smile:

2 Likes

Jeg tror den kommer til å roe seg snart, før det skjer en akkumulasjon og videre oppgang. For denne skal langt opp!

1 Like

1 Like

Tomra 2.

1 Like

Glad jeg kjøpte meg inn igjen på 10,10 i går

2 Likes

Noen som har gjort noen regnestykker på hvilken verdi på selskapet disse kontraktene kan justifisere?