Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

“The recent trading bonanza on meme stocks like GameStop and AMC Entertainment have so far been a losing bet for Hector Medina Camacho, a 26-year-old administrative assistant working in the health services industry. He is, however, earning some hard-won insights on the market that he hopes will pay off in the future” :pensive:

Noen som vet hvordan det gÄr med han her duden? Solgt, eller tapt enda flere millioner?

Har har sÄvidt jeg vet stoppet med sine daglige oppdateringer pÄ reddit, men han har uansett hva som skjer tjent seg styrtrik pÄ GME siden han har realisert underveis og ogsÄ solgte en god del av opsjonene med strike 12 USD nÊrt toppen.

PĂ„ siste oppdatering hadde han bl.a 500 opsjoner igjen med strike 12 og utlĂžpsdato i april. Enda en stund til vi er der.

Men som sagt, satt med 14M-ish USD cash pÄ siste oppdatering, sÄ han ler nok hele veien til banken uansett om GME gÄr konk nÄ eller ikke.

(Edit: Helt usannsynlig at GME konker, men HVIS de skulle gjÞre det sÄ har altsÄ Keith allerede tjent seg sÞkkrik)

3 Likes

GME gÄr ikke konk. Jeg har trua pÄ GME fremover og skal skrive mer om det senere. Skal bare laste opp fÞrst og det venter jeg litt med :wink:

3 Likes

http://finra-markets.morningstar.com/MarketData/CompanyInfo/detail.jsp?query=14%3A0P000002CH&sdkVersion=2.58.0

SI rapportert til 78% pr. 29. Januar. Stemmer dette vil det si at kun en del ble dekt inn pÄ vei mot toppen og squeezen har definitivt ikke vÊrt. SÄ er spÞrsmÄlet hvor mange shortposisjoner ble satt pÄ vei ned fra 29. Januar til idag?

4 Likes

Det ble nok satt noen nye i gÄr. Det er ikke vanlige reddit folk som selger aksjer i 1 million bunker pÄ bunn. Men jeg vet om noen andre typer investorer som gjÞr det. Majoriteten ble nok satt pÄ helt andre kurser.

2 Likes

Good bye!

Skjermbilde

1 Like

Hva tror du, Morti?

En siste bulltrapp fĂžr kollapsen er total

1 Like

Den var 54 dollar da jeg postet. SÄ nÄ kunne du tatt gevinst pÄ 4 dollar :wink:

Som sagt fĂžr, nĂ„ gjetter jeg pĂ„ at store aktĂžrer wash trader denne opp og ned for Ă„ melke sĂ„ mye de kan ut av hĂ„pefulle smÄ  nĂ„r de sĂ„ etterhvert ser det ikke er mer Ă„ hente pĂ„ dette vil den sige jevnt nedover og etter noen uker vĂŠre tilbake pĂ„ nivĂ„et fĂžr alt dette startet. Kanskje til og med under, avhengig av hvor hevngjerrige managerne for de fondene som ble satt i skvis her er.

Og fondene vil ha tjent tilbake mesteparten, om ikke alt, av de store tapene de hadde.

4 Likes

Men stopper historien der? :thinking:

Volumet nÄ er jo i hvert fall fryktelig lavt sammenlignet med de heftige dagene. SÄ lenge ikke volumet kommer opp tror jeg ikke denne kommer opp igjen


1 Like

Den har gÄtt 10 gangen sÄ langt pÄ 6 mnd. 17% I dag. Skal gÄ full e-commerce. Og hadde allerede et stort merkevare. Som nÄ er stÞrre enn noen gang.

1 Like

NĂ„ refererte jeg til en eventuell ny squeeze, ikke det fundamentale i selskapet.

Med 78% short av free float? :thinking:

Ok jeg har tro pÄ at de kan presse kursen lengre ned, kanskje 22 dollar eller noe sÄnt, men sÄ kommer det noen som ser et selskap der det skjer store fundamentale endringer, ser hvor store utgifter de kvitter seg med, ser at det er kommet inn en stor ny eier som tar med seg sine flinkeste folk og headhunter folk fra Amazon og sÄ ser de at selskapet ligger pÄ mer enn 50% shortede aksjer


Ja da kan vi fort se noen som kjÞper seg inn stort. Alle retards vil ogsÄ ha rÄd til Ä kjÞpe mange flere aksjer. Og shorterne finner nok fort ut at de mÄ dekke seg inn de ogsÄ.

Da fÄr vi muligens kanskje en av tidenes raketter. Om det skjer pÄ 22 dollar eller pÄ 44 dollar er vanskelig Ä si. Mye kommer an pÄ hva ledelsen i selskapet nÄ gjÞr. De har store muligheter.

2 Likes

Teknisk dobbeltbund pÄ ~ 47,00? :slight_smile:

https://store.steampowered.com/app/1545970/Wall_Street_Bets/

1 Like

image

Oops I did it again
 Mvh reddit/wsb

2 Likes