Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Er jo crazy uansett Ă„ lĂ„ne pĂ„ 11% uansett aksje - og spesielt hĂžyrisiko-greier som da allerede hadde gĂ„tt “til mĂ„nen”.

Stemmer, men han lĂŠrte nok ikke det fĂžr det var for sent.

Kjedelige greier, han er nok langt fra den eneste som har gjort lignenede i dette Äret pÄ div investeringer.

20000 usd for en 25 Är gammel sikkerhetsvakt i usa er nok ganske mye mer penger enn det vi ser pÄ 20k usd. SÄ uten tvil surt for han.

Til pass for han det gjelder, synes ikke synd i folk nÄr de gambler pÄ denne mÄten :slight_smile:

Tja, jeg greier ikke Ă„ “godte” meg heller akkuray. Det er ikke alle som har sans for Ăžkonomi.

NÄ mÄ han sannsynligvis gÄ flere usikre Är i mÞte med en begrenset hverdag pÄ hva han kan gjÞre av ett dumt valg. Seff ingen han kan skylde pÄ!

Godter meg ikke, men synes heller ikke synd pÄ han. For dette er ren gambling, der profitten kunne vÊrt bra men denne gangen tapte han :slight_smile:

1 Like

Jeg ser nÄ at jeg leste ikke min egen artikkeÞl en gang. SÄ han hadde visst spart og en god del stÄende i fond. SÄ blir bare en lÊrepenge slik vi alle mÄ igjennom :wink:

De aller fleste av oss har lÊrt pÄ den tunge mÄten i dette gamet :slight_smile:

2 Likes

When in trouble


Burde sjekke ut XSPA heller. HÞy short, spatilbyder pÄ flyplasser som har begynt Ä omstille seg til potensiell coronatest-administrator pÄ flyplassene.

Kommet et par avtaler om konkrete planer over helgen. Kan bli fin hype mot sommeren.

1 Like

Double? :wink:

FB_IMG_1613509834843

Det mÄ jo vÊre kÞdd, selv en svenske kan ikke vÊre sÄ blÄst?

1 Like

All in
 Krever baller av stÄl det :slight_smile:

Tja, det hÞres litt sÄ som sÄ ut men ser ikke pÄ det som usannsynlig :slight_smile:

Polisen,
 fordi han investerte uten Ä vite hvorfor,
 idk
 hÞres ut som vedkommende er bÄde forkommen og viderekommen i Ä lure seg selv.

Diamond hands & Stay fresh :gem:
Dont be a sellout. Nobody likes a quitter :ice_cube: Chill.

3 Likes

Godt mulig at det er kÞdd. Men jeg har sett litt av hvert opp igjennom hvor folk sitter igjen med milliongjeld pÄ investeringer, kjÊrlighetssvindel osv. SÄ blir ikke overasket om det ikke er lÞgn


Siste jeg sĂ„ var vel “millioneventyret” pĂ„ Nrk hvor en del har mistet alt de eide og sitter igjen med milliongjeld. De vet heller ikke hva de investerte i, annet enn en mann fra Farsund kalte det “prosjektet” og anbefalte/overtalte de til Ă„ investere samt hele tiden fĂžre over mer penger ellers var alt tapt.

4 Likes

The proposed class action against Gill, who adopted the online nickname “Roaring Kitty,” was filed Tuesday in federal court in Massachusetts. The suit said Gill was actually a licensed securities professional who manipulated the market to profit himself.

Mange bitre folk her og der selvsagt, men det hjelper ikke nÄr folk sprer desinformasjon om hva som foregÄr.

Men sĂ„ lenge folk er glade for Ă„ tape pengene sine fordi “de var med pĂ„ noe stort” sĂ„ er sikkert alt bra.

3 Likes

Saken ble ikke akkurat mindre av denne utviklingen.

Microsoft Word - 7630521_5 (house.gov)

2 Likes

Flott at han fikk med


In short, I like the stock.

3 Likes

Hva er saken slik du ser det?