Tja, man kan si hva man vil. Jeg er uansett spent pÄ hva utfallet blir etter alt dette er over.
Har du kommet deg ut??
Skal ikke si hva var det jeg sa, men:
Det er ingenting⊠Nel er myyyye verre⊠Men det er feil plass Ă„ diskutere det egentligâŠ
Ja. KjĂžrte tight stop loss.
Closa KODK-posisjonen min pĂ„ $11.25. Lufta gikk litt midlertidig ut av flere ballonger her nĂ„, etter suspensjon av omtrent alle aksjer nevnt pĂ„ RedditâŠ
NAKD holder seg faktisk fortsatt bra.
Ja, sitter og fÞlger den nÄ. Den kom fint tilbake fra 1.50
nja
Nedsalget skjer pÄ nesten 0 volum. Handelsstopp ved hvert sprik ned, platformer tillatter ikke kjÞp.
Kan ikke forstÄ at dette er virkelig ille markedsmanipulasjon? AltsÄ skikkelig ille?
Akkurat som jeg sĂ„ for meg, AMC gĂ„r bare RETT ned nĂ„. Handelsstopp etter handelsstopp og max slippage pĂ„ alle som prĂžver Ă„ komme seg ut igjenâŠ
https://www.twitch.tv/thestockguy
Artig tidsfordriv mens man fĂžlger dette.
Kaos at de halter trades hos de forskjellige markedsplassene, helt utrolig at de bare kan suspendere trading pĂ„ denne mĂ„ten. Fritt marked du liksomâŠ
Dette er pĂ„ ingen mĂ„te fritt markedâŠ
Er det mulig, tenk om hele verden sitter sĂ„nn? Dette skjer neppe bare i Norge⊠Amerikanere har en j#velig fordel i forhold til resten av verden da selskapene deres âmarkedsfĂžresâ mye kraftigere pĂ„ alle mĂ„ter.
Nedgangen i dag pÄ mega lavt volum samtidig som retailers stenges ute fra handelen virker noe merkelig.
Gleder meg til dokumentaren.
Det er ikke merkelig, det er akkurat som forventet.
Men, skal bli interessant Ä se hvilke fÞlger det fÄr at RH, etc stengte for kjÞp.
SĂ„ det er ikke merkelig at handelsplattformer blokkerer enkelte aksjer?
Dette kan du ikke si er som forventet. SÄ du forventet at de skulle gÄ direkte inn og stenge platformer, manipulere markedet i Äpent lys pÄ denne mÄten?