Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Har du kommet deg ut?? :worried:

Skal ikke si hva var det jeg sa, men:

1 Like

Det er ingenting… Nel er myyyye verre… Men det er feil plass å diskutere det egentlig…

1 Like

Ja. Kjørte tight stop loss.

1 Like

Closa KODK-posisjonen min på $11.25. Lufta gikk litt midlertidig ut av flere ballonger her nå, etter suspensjon av omtrent alle aksjer nevnt på Reddit… :thinking:

NAKD holder seg faktisk fortsatt bra.

Ja, sitter og følger den nå. Den kom fint tilbake fra 1.50

image :stuck_out_tongue: nja

Nedsalget skjer på nesten 0 volum. Handelsstopp ved hvert sprik ned, platformer tillatter ikke kjøp.
Kan ikke forstå at dette er virkelig ille markedsmanipulasjon? Altså skikkelig ille?

8 Likes

Akkurat som jeg så for meg, AMC går bare RETT ned nå. Handelsstopp etter handelsstopp og max slippage på alle som prøver å komme seg ut igjen…

1 Like

https://www.twitch.tv/thestockguy

Artig tidsfordriv mens man følger dette.
Kaos at de halter trades hos de forskjellige markedsplassene, helt utrolig at de bare kan suspendere trading på denne måten. Fritt marked du liksom… :slight_smile:

3 Likes

Å faen…

Dette er på ingen måte fritt marked…

3 Likes

Er det mulig, tenk om hele verden sitter sånn? Dette skjer neppe bare i Norge… Amerikanere har en j#velig fordel i forhold til resten av verden da selskapene deres “markedsføres” mye kraftigere på alle måter.

Nedgangen i dag på mega lavt volum samtidig som retailers stenges ute fra handelen virker noe merkelig.

2 Likes

Gleder meg til dokumentaren.

11 Likes

Det er ikke merkelig, det er akkurat som forventet.

Men, skal bli interessant å se hvilke følger det får at RH, etc stengte for kjøp.

2 Likes

Så det er ikke merkelig at handelsplattformer blokkerer enkelte aksjer?

Dette kan du ikke si er som forventet. Så du forventet at de skulle gå direkte inn og stenge platformer, manipulere markedet i åpent lys på denne måten?

Det er som forventet at det ble gjort tiltak for å stoppe galskapen ja