Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Tja, man kan si hva man vil. Jeg er uansett spent pÄ hva utfallet blir etter alt dette er over.

1 Like

Har du kommet deg ut?? :worried:

Skal ikke si hva var det jeg sa, men:

1 Like

Det er ingenting
 Nel er myyyye verre
 Men det er feil plass Ă„ diskutere det egentlig


1 Like

Ja. KjĂžrte tight stop loss.

1 Like

Closa KODK-posisjonen min pÄ $11.25. Lufta gikk litt midlertidig ut av flere ballonger her nÄ, etter suspensjon av omtrent alle aksjer nevnt pÄ Reddit
 :thinking:

NAKD holder seg faktisk fortsatt bra.

Ja, sitter og fÞlger den nÄ. Den kom fint tilbake fra 1.50

image :stuck_out_tongue: nja

Nedsalget skjer pÄ nesten 0 volum. Handelsstopp ved hvert sprik ned, platformer tillatter ikke kjÞp.
Kan ikke forstÄ at dette er virkelig ille markedsmanipulasjon? AltsÄ skikkelig ille?

8 Likes

Akkurat som jeg sÄ for meg, AMC gÄr bare RETT ned nÄ. Handelsstopp etter handelsstopp og max slippage pÄ alle som prÞver Ä komme seg ut igjen


1 Like

https://www.twitch.tv/thestockguy

Artig tidsfordriv mens man fĂžlger dette.
Kaos at de halter trades hos de forskjellige markedsplassene, helt utrolig at de bare kan suspendere trading pÄ denne mÄten. Fritt marked du liksom
 :slight_smile:

3 Likes

Å faen


Dette er pÄ ingen mÄte fritt marked


3 Likes

Er det mulig, tenk om hele verden sitter sĂ„nn? Dette skjer neppe bare i Norge
 Amerikanere har en j#velig fordel i forhold til resten av verden da selskapene deres “markedsfĂžres” mye kraftigere pĂ„ alle mĂ„ter.

Nedgangen i dag pÄ mega lavt volum samtidig som retailers stenges ute fra handelen virker noe merkelig.

2 Likes

Gleder meg til dokumentaren.

11 Likes

Det er ikke merkelig, det er akkurat som forventet.

Men, skal bli interessant Ä se hvilke fÞlger det fÄr at RH, etc stengte for kjÞp.

2 Likes

SĂ„ det er ikke merkelig at handelsplattformer blokkerer enkelte aksjer?

Dette kan du ikke si er som forventet. SÄ du forventet at de skulle gÄ direkte inn og stenge platformer, manipulere markedet i Äpent lys pÄ denne mÄten?