Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Dette handler jo om å holde. God helg :blush:

Jeg skal ikke selge nå ihvertfall, jeg holder til squeezen er ferdig :gem::open_hands::gem::open_hands:

3 Likes

bilde

4 Likes

Jeg holder til squeezen er ferdig.

3 Likes

Jepp. Holder.

3 Likes

Jeg er så retardert jeg også. Pengene betyr faktisk ingenting. Jeg har midler til å kjøpe mere. Dette er penger jeg har valgt å gi fullstendig faen i.

4 Likes

kjøper siste rest rett før helga, så holde :slight_smile:

2 Likes

Du mener “dette er penger jeg ofrer med gyldig grunn”

3 Likes

Jepp.

2 Likes

Dere mener vel, dette er penger jeg frivillig gir fra meg til de slemme Wall Street folka…? :wink:

3 Likes

Men hvor er folk? Amc? Gme? Begge?

GME! Liker aksjen!

1 Like

GME faller, AMC, faller, Bitcoin faller… så mye for denne gamma pumpen?

Dere må huske på at selskapet kommer til å komme godt ut av dette uansett hva som skjer nå. Så når dette er over så tror jeg at GME kommer til å være hot som faen. De starter online business med full pengesekk uansett. Jeg tror jeg kommer til å tjene bra her uansett hvor det går. At shorterne skal vinne når 120% allerede er shortet på 15 dollar er mindre enn 50% sannsynlig for å si det mildt :slight_smile:

Tenk da, selskapet kjører jo emisjon på et eller annet tidspunkt. Spørsmålet er bare hvor stor og til hvilken pris. Da er selskapet loaded etterpå og selskapet kan være verdt mer enn $12 milliarder bare pga emisjonen, salg av butikkene og full bank konto. Og selskapet kommer aldri til å bli verdt 15 dollar igjen. Så shorterne kan da umulig komme ut i pluss etterpå.

1 Like
2 Likes

Opp 43% på en blodrød børs, med husa ute etter å gruse kursen. Ta en pils nå, og hei oss frem :beers:

2 Likes

Jeg tror ikke det er lett å forestille seg utfallsrommet her for oss vanlig dødelige…

Jeg har prøvd å advare og argumentere mot mye av idiotien som har kommet i denne tråden i dag, men det bare fortsetter å strømme på…

Bare vær forsiktige sier jeg, ønsker ikke at folk skal kaste bort penger her…

4 Likes

Sitter du short @cagey2 ? :sweat_smile:

2 Likes

Slutt å advar, dette handler om å lage historie

HOOOOOOOOOOOOOOOLD

4 Likes

Takk for advarselen.

1 Like