Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Er det feil å tenke kjøpsanledning når man vet at drop i «bra» aksjer skyldes at hedgefond selge unna for å holde bøkene i orden…?

Det er jo nesten på nivå med risk-off i mars 2020:

3 Likes

Nei, det er helt riktig å tenke. Har tenkte å utnytte det i det norske markedet i alle fall :slight_smile:

1 Like

Jeg befinner meg politisk godt ut på høyresiden, og jeg misliker det meste fra venstresiden sterkt. En av mange grunner er deres infantile tilnærming til rik vs fattig. Rik=ond, fattig=god for å sette det litt på spissen.

Nå har det kommet er par gode innlegg som peker på at denne debatten går på tvers av det politiske landskap, noe jeg kan være enig i. Jeg synes politikere og kommentatorer på begge sider i USA har dummet seg ut med uttalelser rundt denne saken!

Men det er likevel mye her som for meg ser ut som en misforstått klassekamp. Og mange ønsker sågar at denne hendelsen skal få størst mulige følger. Å knekke verdens børser og sprenge det kapitalistiske system blir i hvert fall for meg alt for Marxistisk…

Er rigget system er veldig langt unna et fritt kapitalistisk system, som sikkert de fleste her inne ønsker seg.

3 Likes

Hva er rigget?

4 Likes
5 Likes
6 Likes

Da får vi ta noen 100% avkastning fra GME og kjøpe aksjer på billigsalg under crashet.

6 Likes

Sikkert ikke relatert, men litt spesielt

bilde

Edit: Ser ut som den er slettet igjen

4 Likes

Hold Gamestop.

5 Likes

Ikke noe galt om man tester at systemer for å publisere på tvers av medier fungerer, og at man gjør det med en intetsigende melding i en periode andre systemer er stengt ned.

Det er i hvert fall en mulighet jeg vil tro er sannsynlig.

Også samsvarer det ironisk nok med hold Gamestop x 3. Det er humor. Jeg lukter en retardert hack, eller en intern som snart får sparken. Men det kan også være en test, som du sier. Morsomt er det lell.

5 Likes

Nope. Det ER kode. kjøp sølv fort. hydragyrum =hg =kvikksølv

Kvikksølv kvikksølv kvikksølv

6 Likes

Nei nei nei, vi har ikkje tid til noe spinoff det er Hold Gamestop! :wink:

Diamond hands :gem::raised_hands::gem::raised_hands::gem:

A det blir utrolig spennende å se imorgen :sweat_smile:

3 Likes

Kommer mye godt ut av dette. Ville hedgefond delt sin fortjeneste på denne måten?

4 Likes

:joy:

8 Likes

Nivået av humor inne på WSB er stort. Alle kommentarfelt får meg til å smile fra øre til øre.

4 Likes

Haha! Mye bra der ja. Hvis du tar kvadratroten av GME får du…

HOLD :slight_smile:

Eller,

Jeg har åpnet traderen min i browseren og byttet ut selg knappen med enda en kjøp knapp.

3 Likes

Spent på morgendagen altså. De store gutta vil vel prøve alle triks de har i boken for å få senket kursen? Problemet er at de siste 5 dagene har gruppen fått 4 millioner nye retards, og hvis bare en brøkdel av dem hiver seg på så må det jo bli trangt i døra.