Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Hva skjer med GME??? Skulle den ikke opp?

1 Like

For mange svake hender. Jeg tror vi ender opp fra dette nivået i dag. En kompis hev seg inn på 140 nå. Trenger flere, nye og sterke hender.

2 Likes

Jojo. Skal bare ned å hente moment først.

3 Likes

Som det pleier å være. Det gikk drit bra der frem til folk på norske aksjeforum startet å kjøpe seg inn og skrike HODL. Beste salgssignalet gjennom tidene der altså! :smiley:

6 Likes

Kom seg med litt mer volum ja @Morti

1 Like

Faen, alle sa kjøp!!

1 Like

Nya tider nu! :slight_smile: Ny børs. AMC ska till 1000$ har jag hørt

1 Like

Hvorfor fikk vi ingen advarsel mot dette?

Nå har jeg ikke råd til regulering til min datters tenner. Hun blir forever alone😫.

O kyniske kapitalistjævler. Hvordan kunne dere…

3 Likes

Kjøpte noen på 110$🤞🏼 Ble en god dip.

2 Likes

Økte med 50% opp til 3 stk :gem::raised_hands::gem::raised_hands:

6 Likes

+1 - men du får ha :gem: :raised_hands: i T også!

3 Likes

Mine år som aksjonær i Nordic Nanovector har vært god trening for denne aksjen.

12 Likes

Ved et uhell?

Hooooly fuck

Visste at spillet var rigget, men det her er jo helt sjukt!

3 Likes

cry me a river Streamers :smirk:

Øker støtten 100% . til 2 stk :joy:

4 Likes

@GyldeN @Fornybar

Dere tror vi gjør dette for å tjene penger, men det er det ingen som tenker på. Men vi har vel sett de siste dagene at det kan godt hende vi gjør akkurat det.

Og å sitte her og nevne den kortsiktige kursen 3 ganger til dagen er bare det laveste av den laveste scoren av sosial intelligens som det går an å oppnå. Da referer jeg kun til @GyldeN

Jeg driter i om jeg taper penger, bare hedgfondene gjør flere ulovlige ting mens vi alle holder.

Og så snart selskapet fyller på med penger på bok så forandrer situasjonen seg igjen også. Gleder meg svært mye til det, men kan ikke skjønne at de ikke har gjort det enda. Er det fordi de er forhindret fra å gjøre det før kvartalsrapport eller er det fordi de vet kursen må gå mye høyere vet ikke jeg.

Retards like the stock. That’s about it :slight_smile:

5 Likes

Ikke hver dag jeg er i minus 65% i en aksje på et par dager. Heldigvis kun med 1 promille av porteføljen så jeg tar det ikke veldig tungt.

Jeg tror forøvrig markedet i usa er negativt korrelert med gme siden all fundamental teori sier den skal falle stygt. Så at det går dårlig med den betyr nok at resten av portisen går bra.

1 Like

Ta Facepalm på denne utviklingen min i nordnet kryptokontoen du Gylden :joy: :joy: Har råd til litt GME aksjer jeg ser du.

Facepalm

Satser på10 000% i løpet av uka.

5 Likes