Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

image

screenshot tatt 17:16

2 Likes

Takk for korrigering! Men selv dette er vel for lite volum til at noen betydelig del av shorten er dekt inn?

Vet ikke om dette er reelt eller ikke. Source: Retards

2 Likes

https://www.nasdaq.com/press-release/short-squeeze-stockbrokers-and-hedge-funds-face-proposed-antitrust-class-action-2021

5 Likes

Aner ikke, følger bare litt med fra sidelinjen :sweat_smile:

1 Like

Nå er det gang:)

2 Likes

$137

1 Like

Finnes det en link som forklarer de fortløpende handelsstoppene, eller noen som vet hvorfor?

Kjører de fortsatt ofte tradinghalts? Kursen doblet seg på kort tid nå.

1 Like

You didn’t??? :grimacing::grimacing:

1 Like

Rakk aldri å selge, men jeg solgte 6 nå ;p BIOEX plukket det inn igjen så det går fint =)

Den skal vel rett opp til 225 igjen. Da forventer jeg nesten at flairen min blir “paper hands” ;p

1 Like

Ser slik ut. $150

Er dette starten på squeezen? Er et helt hinsides volum! Eller er det kun på grunn av åpningen til RH?

Det er helt sykt å se hva som skjer nå. Trading halts når den begynner å sige opp, men å dundre ned 50% på 10min det går helt fint
:+1:

3 Likes

Haha skjønner i grunn null av hva som skjer, men holde mine 5 aksjer skal jeg :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg sitter så lenge det er så mye rart som skjer i denne aksjen. :cold_face:

At den kan sprette tilbake fra 80 til 150 sier litt om at dette ikke er over. Hadde alle kapitulert, så hadde vi vært langt under 80 allerede.

3 Likes

Regner med det var ett stop loss raid, da går det som regel svært fort unna…

1 Like

At Bieberlover hadde paperhands kunne jeg vedda 5 GME på. Få dassrullen på avataren hans, @pdx .

3 Likes

1 Like

You missed the point, bro