Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Takk for korrigering! Men selv dette er vel for lite volum til at noen betydelig del av shorten er dekt inn?

Vet ikke om dette er reelt eller ikke. Source: Retards

2 Likes

https://www.nasdaq.com/press-release/short-squeeze-stockbrokers-and-hedge-funds-face-proposed-antitrust-class-action-2021

5 Likes

Aner ikke, følger bare litt med fra sidelinjen :sweat_smile:

1 Like

Nå er det gang:)

2 Likes

$137

1 Like

Finnes det en link som forklarer de fortløpende handelsstoppene, eller noen som vet hvorfor?

Kjører de fortsatt ofte tradinghalts? Kursen doblet seg på kort tid nå.

1 Like

You didn’t??? :grimacing::grimacing:

1 Like

Rakk aldri å selge, men jeg solgte 6 nå ;p BIOEX plukket det inn igjen så det går fint =)

Den skal vel rett opp til 225 igjen. Da forventer jeg nesten at flairen min blir “paper hands” ;p

1 Like

Ser slik ut. $150

Er dette starten på squeezen? Er et helt hinsides volum! Eller er det kun på grunn av åpningen til RH?

Det er helt sykt å se hva som skjer nå. Trading halts når den begynner å sige opp, men å dundre ned 50% på 10min det går helt fint
:+1:

3 Likes

Haha skjønner i grunn null av hva som skjer, men holde mine 5 aksjer skal jeg :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg sitter så lenge det er så mye rart som skjer i denne aksjen. :cold_face:

At den kan sprette tilbake fra 80 til 150 sier litt om at dette ikke er over. Hadde alle kapitulert, så hadde vi vært langt under 80 allerede.

3 Likes

Regner med det var ett stop loss raid, da går det som regel svært fort unna…

1 Like

At Bieberlover hadde paperhands kunne jeg vedda 5 GME på. Få dassrullen på avataren hans, @pdx .

3 Likes

1 Like

You missed the point, bro

Nei, jeg fikk med meg poenget…