Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Myndigheter og store penger hånd i hånd. Ekkelt hvor korrupt det er, og derfor kjøper vi og holder. :blush:

4 Likes

Jeg får ikke tilgang til å lese saken på nytt nå, men mener den siste setningen var interessant også.

1 Like

Ny her :stuck_out_tongue: Åssen får man laghet en ny tråd i denne gruppen/chatten? Kan bare se at jeg kan svare på allerede skrevne innlegg :o

Og åssen slippe å scrolle metervis for å lese sist skrevne?

1 Like

1 Like

På dette forumet så er det 1 til 3 tråder per tema, og man lager ikke en ny tråd for hver idé man har. Det gode er at det er lett å vite hvor innholdet man er interessert i befinner seg, det stressende er at du må være logget inn
Hver.
Time.
Resten.
Av.
Ditt.
Liv.

For å ikke gå glipp av noe.

13 Likes

92.77. Ikke dårlig det. :raised_hands::gem: holder jaggu i meg enn så lenge.

2 Likes

For å stille et ærlig spm i håp om saklige svar:

Jeg ser det politiske og investeringsmessige rasjonalet bak å kjøpe GME for 1-2 uker siden. Men hva er den rasjonelle tanken bak å kjøpe nå og nekte å selge hvis kursen fortsetter å stupe?

2 Likes

Takk :slight_smile: Tror jeg fant det selv om grensesnittet ditt ser annerledes ut enn mitt :stuck_out_tongue:

1 Like

Fordi kursen manipuleres ned og man tror at det er nok :gem::raised_hands: til at de ikke får kjøpt tilbake aksjene for å dekke short. Selv om kursen går ned, så er det ikke gitt at det er retail som selger slik at de får dekket inn. Og i dag endte vi opp. Smått utrolig.

Tro, håp og kjærlighet, samt ett :fu:t2:er hva jeg holder for. Det føles godt. Penger er ikke alt og de er allerede avskrevet som tap i min bok.

3 Likes

Førstemann til å gi etter taper. Her er det bare å kjøpe hva man klarer å holde, å bare holde, holde og holde. Legg bort all rasjonalitet å bare gjøre det… akkurat nå er det vanvittig mangen som gjør det, å får hver dag som går, så vinner vi mer, vi har overhånd enda. Kursen er ikkje fokuset før den bikker 69420 dollar. Det er den prisen vi sikter på. Alle sammen.

Be the longest you have ever been :gem::palms_up_together:

5 Likes

https://www.degiro.ie/knowledge/blog/most-traded-stocks-january-2021?utm_source=social&utm_medium=display&utm_campaign=NL_Q1_2021&utm_content=January_2021_overview&fbclid=IwAR2TRxKkg3N7xB5XHWBY1_PLBcVi0HBvtyFT-XU7TUCwy4sLhrQ4BM26a3g

7 Likes

Hahahahaha!

Hedgefondene svetter så jævlig nå! Er ikke noe annerledes i Dubai, Australia, Japan eller Nigeria tipper jeg.

Og denne gruppa har økt medlemsmassen sin med 10% på 2 timer nå. Keep going apeshit tekinvestorer! Jeg er stolt av oss :heart:

Dette er ikke et investeringsråd. Vi bare liker aksjen.

https://tekinvestor.no/g/DiamondHands

8 Likes

Hedgefondene svetter over at GME kollapser? 70% ned på to dager? og så opp 2% i dag?
Dette blir bare en trist sortie når alle disse redditorene og førstegangskjøperne innser at de har blitt lurt av litt god gammeldags hype.

6 Likes

Over 200% short og det er bare god gammeldags hype? Sant sies vet eg ikkje dette med sikkerhet, men… hvordan ellers går regnestykket opp? Dumb it down for me please :wink::hugs:

$5 på NordNet? Deres minimumskurtage er da $11 for selv Active Trader, så vidt jeg kan se.

5 dollar på zero-konto.

Må huske å ikke tillate automatisk utlån til short da x) hadde vært passelig ironisk…

5 Likes

Lurer kanskje på om han holder? :joy:

5 Likes

Ehh… “norske aksjer”?

Ellers et godt poeng da :wink:

1 Like

Whops, litt rask der :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like