Webstep intends to apply for a listing on Oslo Børs
Oslo, 7th September 2017: Webstep ASA1 (the “Company” and together with its subsidiaries, the “Group” or “Webstep”) today announces its intention to launch an Initial Public Offering (the “IPO”) of its ordinary shares, and to apply for a listing on Oslo Børs.
Webstep provides high-end IT consultancy services to a broad range of companies in both the private and the public sector. Webstep’s IT consultants assist when businesses decide to make changes to their IT systems, create new value-adding IT solutions, enhance old ones or improve the interaction between different IT applications. Since its establishment in 2000, the Group has offered IT services designed to address its customers’ software needs by creating functional custom-made digital tools and applications optimizing the customers’ business strategies
Er ikke de forferdelig kjedelige i forhold til bouvet?
The Company is currently named Azure Holding AS and is a Norwegian private limited liability company. The Company will be renamed Webstep ASA and converted into a Norwegian public limited liability company prior to the IPO.
Vil Webstep gi årlig utbytte?
Jeg er inne med endel i Webstep. Har virkelig troen
Hva er MCAP og resultat i 2017?
Har så smått begynt å se på denne og min oppfatning har vert at det har vert litt for dyr.
Ser man dagens melding så får altså Reitan kjøpt til 10,- Stengte på 25,- i går. Vil vel bli ett lite blodbad og mulighet for bedre inngang i tiden fremover.
Edit: om man ser hva styremedlem Terje bakken sa ifbm ipo og det faktum at han i dag mener at korrekt verdivurdering er 10,- så må man neste begynne å lure. Helt greit å få litt rabatt på store børsposter, men dette er jo nesten kriminelt så kort tid etter ipo.
Hva faen? Jeg syntes aksjen var overpriset med veldig lite potensiale, men ja jeg er helt enig med deg at dette må jo nesten være i gråsonen for hva som kan være greit.
Dette må neste være noe av det groveste jeg har sitt på lenge. Terje bakken sitter som styremedlem i begge selskaper gjør det jo ikke bedre.
At man får 180 dager lock-out har jo absolutt ingen betydning når man gjennomfører transaksjonen til den prisen.
Her sier man regelrett fuck you in the face til øvrige aksjonærer som ble med på ipo.