Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Ville ikke akkurat tatt “seieren” pĂ„ forskudd her
 sell on news har vel sjelden vĂŠrt et bedre rĂ„d?

2 Likes

dette forliket kom 2 Ă„r i forveien hos meg,-jeg lener meg tilbake,dette skal jeg ha med meg,enten nedover eller oppover.

:stuck_out_tongue_winking_eye::crossed_fingers:

2 Likes

Takk for rÄdet. Inn pÄ 0,4 ut pÄ 0,67. :slight_smile:

kommer sikkert inn igjen pÄ 0,5 ish senere, hvis du vill,.men jeg tror det blir flere bra triggere , sÄ jeg blir :grinning:

Du fÄr kjÞpe deg inn igjen pÄ 52 Þre nÄ:)

Hva skjer ? 38 Ăžre!!!

Evt 38 Ăžre :slight_smile: sell on News er ofte lurt

Kaizer; Den berÞmte heissjaktkjÞringen for Ä riste ut selger fra forskjellige nivÄer - da blir ofte noen skjelvne nÄr sÄnt pÄgÄr og sikrer seg noe gevinst. De som selger, kan oftest ikke alltid forvente Ä fÄ likt antall og kjÞpspris tilbake, hvis de evt. skal inn igjen. Men er man heldig, kan man jo alltids fylle pÄ hvis aksjen bunner litt innimellom ogsÄ.
For dem som er long og ser fremover en stund, kan det vÊre greit Ä sitte stille i bÄten.
Vi veit ikke nÄr rekken med trigger meldinger kommer, men at de er nÊrmere enn noen gang tidligere er helt sikker:):smile:
Har selv 150 000 stk som skal stÄ urÞrte helt frem til den fÞrste Morgan Kane filmen.

1 Like

Med volumet idag tror jeg ikke noen har blitt rista av

Folk kom kanskje pÄ at selskapet ikke er en millimeter nÊrmere Ä skape en film.

4 Likes

Heldigvis mye enklere Ä tiltrekke seg gode produsenter og regissÞr uten sÞksmÄl i millionklassen hengende over seg. SÄ jo, er en del nÊrmere film nÄ.

3 Likes

trekker litt pÄ smilebÄndet nÄr jeg kikker pÄ klokkeslettet ved den kraftige nedturen,-folk kommer typisk hjem ifra jobb og panikkselger.

:scream_cat::grin:

Folk nÄ jo vÊre «dumme» som selger pÄ 45 Þre!
Utrolig!!!

Men trenden er opp og Stay long!

He
he
Her kan man spekulere og peke ut noen dumme. Det kan vÊre den variante dere nevner eller det kan ogsÄ ha vÊrt en Traider som dumper helt i sluttaksjonen, for Ä komme ned et par tiÞres intervaller, for sÄ neste dag Ä forhÄpentligvis fÄ mer nedfallsfrukt eller forsyne seg etterhvert pÄ relativt lave nivÄer, ifht hÞyere kurser dagen fÞr:)

Enige om opp og long:)

Jeg forstÄr lite her:) Har kjÞpt noen flere aksjer i dag.
Jeg tror de jobber bra nÄ og utnytter de som virkelig vil ut pÄ feks. 45 Þre.

Tror snart man kan fÄ 1,45 kr :slight_smile:

NÄr den finansielle situasjonen deres er sÄ uklar, tror jeg ikke du kan forvente et hopp i aksjekursen sÄnn uten videre.

Ved utgangen av juni 2017 hadde de ca 12 millioner igjen i cash, og da hadde de brent 7,5 millioner i lÞpet av 6 mÄneder, riktignok 3,7M av disse saksomkostninger. Men man kan fint anta at de har brent 7 M til i lÞpet av 6 nye mÄneder, hvor det har vÊrt store saksomkostninger. SÄ da stÄr de igjen med kanskje 5 millioner i begynnelsen av 2018?

NÄr det sÄ har gÄtt 2,5 mÄneder og selskapet mÄ betale Wiik 1,6 millioner i tillegg til saksomkostninger, sÄ sier det seg selv at her er det ikke mye igjen i kassa. Jeg tipper Wiik gikk med pÄ forlik, da alternativet hadde vÊrt at selskapet gikk konkurs, og Wiik ville vÊrt uten penger.

Med andre ord mÄ de snart hente inn penger. Aksjene de nÄ har fÄtt tilbake kan de utstede til noen andre, men til hvilken kurs? I tillegg vil det fÞre til en utvanning av eksisterende aksjonÊrer. Eventuelt kan de selge de pÄ bÞrs, men det vil jo ogsÄ sÞrge for et ras i kursen.

2 Likes

Koe;

Grunnen til at Wiik inngikk forliket var vel heller at han hadde en dÄrlig sak fra fÞr og med overveiende sannsynlighet ville tapt i USA ogsÄ (ref. flere tap i norske rettsinstanser i forkant).

"Aksjene de nÄ har fÄtt tilbake kan de utstede til noen andre, men til hvilken kurs?"
Sannsynlig i rangen 0,5 - 2 NOK. Gjetter kr. 1, 35 hvis solgt samlet.

"I tillegg vil det fĂžre til en utvanning av eksisterende aksjonĂŠrer."
Det blir ingen utvannende effekt av Ä kun bytte eiernavn pÄ de eksisterende 18, 7 mill. aksjene fra dagens eier Wiik, til Wr. og sÄ videre til en helt ny eier.

Det har du rett i det vil ikke fÞre til utvanning, men likesÄ et problem. De har jo neppe mye penger igjen.

Pengesekken skrumper nok inn.
Men at Tasmin har gĂ„tt sĂ„ kraftfult inn, stĂ„tt i det og fĂ„tt ryddet opp, signaliserer vel bare at hun har stor tru pĂ„ de fremtidige mulighetene til selskapet. De som sitter i styret har helt sikker en plan og lĂžsning ifht. finansiering. Kanskje denne karen vil inn pĂ„ eiersiden
? Lionsgate executive H. Ulrik Knap elected to WR’s Board of Directors


Joda skal ikke se helt bort fra det, kan jo vÊre de klarer Ä stable det pÄ beina igjen. De klarte det med Hugo. Uansett svÊrt hÞy risiko her.