Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007fb267ee2160>

image

WR er et entertainment selskap med hovedkontor i Los Angeles, som har som mål å bli ledende i verden innen bok-til-film underholdning og fortsette sin vekst som et strategisk posisjonert “mini-major” studio i Hollywood. WR produserer for tiden den første filmen i filmserien basert på den internasjonalt best selgende bok serien Morgan Kane, som til nå har solgt over 22 illioner kopier. Samtidig fortsetter selskapet å bygge WR Publishing, for å utnytte salget av Morgan Kane ebøker internasjonalt.

Hjemmeside: http://widerelease.com/
Facebook: https://www.facebook.com/WideReleaseEntertainment/
Twitter: https://twitter.com/Wide_Release

WR Entertainment Rally snart?

På tiden med en egen post for dette selskapet da det garantert kommer til å bli oppslag rundt kommende Morgan Kane filmer.

Rettet emisjon ble kjørt til 2kr før sommeren i år og Bjørn Kjos er en av de som er med på dette. Den første filmen er planlagt å lanseres neste år.

Jeg er selv inne på snitt kurs 2.94, men fisker stadig vekk under dette for å snitte ned. Spennende tider i vente :slight_smile:

interessant. Kursen har sunket jevnt og trutt helt siden de ble notert… hvor lavt kan den gaa? Og naar kommer forste melding om film under produksjon? eller er det allerede en film paa vei? edit: ifolge imdb: Release Date: 31 August 2017 (USA) med Ryan Wiik i hovedrollen…

Dette selskapet mener jeg vi har diskutert før her, eller var det på HO…? :confused:

De involverte her har SVÆRT lav troverdighet, og mye tyder på at det grenser til ren svindel hele opplegget. Etter å ha lest litt og googlet diverse navn er jeg 100% sikker på at den filmen aldri kommet til å bli ferdig…

En skam at børsnoteringen ble godkjent!

Beklager larsen… men mener det er på sin plass å advare mot denne

Har du kilder her Cagey? Er litt interessert i selskapet, så all sånn info er bra info. :slight_smile:

Sjekk ut tråden på ho: wr entertainment - svindel? Og så google deg videre…

@cagey2 Jeg satt faktisk å tenkte på å skrive en liten advarsel selv om at her er det ekstremt høy risiko pr. dags dato. Jeg har også fått med meg en del advarsler fra folk, men skulle gjerne sett litt mer bevis mot at Morgan Kane filmene ikke kommer til å bli gjennomført.

Jeg føler meg dog litt tryggere når Kjos går inn med såpass mye penger i dette selskapet til kurs 2kr.

For meg virker det som at hele merkur marker lanseringen har vært en stor og flau fiasko… omtrent ingen omsetning i noen av selskapene, ingen har gitt noe avkastning, tvert i mot har de fleste kursene krakket langt med. Dvs noteringsverdiene har vært helt hinsides. Stakkars amatører som har falt for disse og kjøpte rett etter IPO!

At Kjos gikk inn er helt uforståelig, ren sponsing pga nostalgi antagelig?

Også omhandlet i finansavisen i svært kritiske ordlag. Konludere også med at dette er tilnærmer svindel: Hvordan 1.8 mill.ble til.1.1 milliard over natten…

Har noen av de andre filmene til WR floppet?

Hva er selskapet priset til i dag? Hvor mange aksjer er det egentlig?

Ok, 194m, men hvor mange prosent av selskapet er tilgjenglig på Merkur Market. Det kan være helt nede i 10% slik jeg har forstått. Noen som vet?

At dette er en svindel blir bare for dumt å si. Ignorant rett og slett. Det faktum at Kjos og Blystad gikk inn med mye kapital og tok verv burde vel avkrefte dette ganske greit. I tillegg vil jeg ikke tro at Tasmin Lucia-Kahn(https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tasmin_Lucia-Khan) ville risikert sitt fantastiske renommé på noe hun ikke hadde klokketro på. Sjekk ut folka og ledelsen. Hun uttalte og presiserte på generalforsamlingen nå sist at de har “million dollar offers” ute i markedet for å få låst til seg en glimrende regissør. Hun sa videre at de ikke kommer til å sende ut nyheter og børsmeldinger FØR noe er offisielt. En må huske på at denne dama er et tidligere BBC-anker og at hun er beinhard når det kommer til å slippe relevante nyheter når de skal slippes og ikke før. At Ryan Wiik er hovedrolleinnehaver er heller ikke skrevet i stein. At han har lyst på rollen, ja, men det er opp til regissøren å bestemme. Ingen andre. Videre er det verdt å merke seg at Ryan har vært stor i kjeften tidligere. Det er forståelig med tanke på at han har hatt en drøm om gjøre Morgan Kane til en filmsuksess og således har hatt et behov for å selge og promotere ideen sin. WR Entertainment ASA er nå et børsnotert selskap og et meget seriøst et sådan. Det Ryan Wiik har fått til til nå er det svært få(om noen) andre nordmenn som har fått til før ham. Han har også investert alt han har og mer enn det, så om han svindler noen så er det i så fall seg selv. Han er vel den som har mest å tape. Studio i Mexico er allerede booket og store nyheter er i vente. Denne aksjen skal opp i 15 kroner før q1 2017 er over. Løp og kjøp!

Hei på du forresten :slight_smile:

For å sitere den unevnelige: Bare nei…

Hehe, det er fine drømmer, men foreløpig null substans.

Som Funcom før LMO og du og gjengen på HO skrek kjøp? Det var tider det… :wink:

Ehh nei… sammenlikningen er fjern. Funcom har alltid substans og leverer produktene de lover. At de ikke har blitt de kassasuksessene som flere av oss har håpet (enda) er en annen diskusjon.