Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Er en del handler her idag. Ikke store tallene å snakke om, men større volum enn vanlig. Kjøpte selv litt på 2.01, så nå har jeg WR aksjer både i min hovedkonto og pensjonskonto.

Vil noen se et ordrebilde fra helvete? Sjekk ut WR-E… det er for tiden en-1-EN synlig kjøpsordre!

Det er bare å kjøpe :slight_smile: Den som ligger for salg på 2kr er fin :wink:

2 Likes

Det er heldigvis til pensjonen :slight_smile: Så lenge til du trenger å selge

1 Like

Jeg er ikke redd. Jeg går mot strømmen og kjøper stadig mer og mer i dette selskapet.

1 Like

Så du kjøper på 1.80, men har lagt de ut for salg på 2,00 altså. Hva med pensjonen da? :wink:

1 Like

Jeg har hverken lagt ut noen kjøps eller salgs ordre idag jeg…

1 Like

Ok da misforstod jeg det du skrev, beklager :slight_smile:

Nå var det plutselig litt mer “action” enn vanlig…

3 Likes

Er spreaden nå under 100%? :slight_smile:

3 Likes

He He :slight_smile:

Blir moro å se hva denne kursen står i om det faktisk viser seg at det vil komme en film og at det blir Norges største filmprosjekt noen sinne…

4 Likes

Jeg sitter med 93% av porteføljen binære biotek uten inntekt , men jeg må si jeg lar meg imponere av risikoviljen din. :slight_smile:

6 Likes

Er ikke Morgan Kane litt utdatert? Vet kinogjengere hvem han er da? Litt skeptisk altså, men kan jo ha misforstått og at han er kjempepopulær.

2 Likes

Vet kinogjengere hvem Turtles er? :stuck_out_tongue:

Er solgt flere titallsmillioner bøker og fra tid til annen har ofte Hollywood fokus på visse sjangere, deriblant Western. Western blir nok aldri utdatert. Han var jo bla revolvermann i Billy the Kids gjeng, en noget kjent bandit :slight_smile: Det er nok materiell å ta av, 83 titler totalt. Nesten så de kunne laget en ny badboy “Bonanza” serie i stedet for film :wink:

3 Likes

Filmingen i Mexico skulle vært satt i gang nå i Mexico og LA, men ingen har hørt noe. Quote Wikipedia:
"No news about any actual filming had reached the public by September 2016. "

Så da klarer de å holde det godt skjult dersom de faktisk er startet opp med filmingen. Det er godt gjort med tanke på at de skulle ansatte 300 mennesker. Men det er vel ikke umulig heller, det gir sikkert konsekvenser for de ansatte å snakke for mye.

De har tatt til seg Mark Huffam (Saving Private Ryan og Martian) og det er jo ikke verst.

Halvprsrapport i dag, noen forventingr?

https://drive.google.com/file/d/0BxwMTX5Nqz8TcUJIUlpkdjEwZEE/view

1 Like

Lykke til, håper du får en feit pensjon :grinning:

2 Likes

Haha, hvis det der blir pensjonen din så håper jeg WRE er på ballen og lager filmen

2 Likes