Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Ja det ser jeg. Fant ikke noe sak på saksnummeret i går.

Da blir det mer venting

Tror ikke dere skal legge så mye i de datoene. De settes av retten, og kan enkelt utsettes dersom det ikke foreligger noe nytt. Wiik og hans søksmål er ute av verden, og det er det viktigste nå. Cardwells sak går sin gang, men han har vel ikke akkurat en sterk sak etter hans opptreden i Tingretten, og det faktum at hans allierte Wiik er ute.

1 Like

ser nå i det siste at det har vært litt aktivitet igjen hos WR sin twitterside,der det publiseres om filminteresser,annet enn rettsaker.

det kan jo tolkes som positivt.

https://twitter.com/Wide_Release

:smiley:

Selskapet bør komme en fremdriftsplan og statusoppdatering.

Årsoppgave for 2017.
Plan på hva de skal gjøre med de nær 19 millioner aksjer.

synes å huske at hos Merkur er det regler for årsrapport,der WR er pålagt å legge ut dette før H1 er ferdigt.

så jeg tipper vi ser dette ila mai?

:thinking:

Ja de kan jo levere det til siste frist i før H1.
Men fremdriftsplan for q1-q2 bør kunne gis ut.

Det jeg ikke skjønner med WR er at greit nok, pågående rettsaker og annet surr har tatt mye tid og ressurser, men likevel. Det er vel ikke full stopp i alle selskapets andre aktiviteter? Det skjer jo ikke en dritt der virker det som?? Må jo gå an å ha litt fremdrift og snakke om hva selskapet faktisk gjør, sånn rent utenom å drive med intrigemakeri og rettsaker da…???

4 Likes

De er så sykt dårlig på info. Gir de frem til sommeren, men da tror jeg at jeg kaster korta uten noe nyheter

Nå må de få avsluettet rettsaken mot eks. styreformann. Så må de:

Hva ønsker selskapet å gjøre fremover? Film? Serier?
E-bok salg? Få fart på dette? Få inn flere salgskanaler?
Hva skal selskapet gjøre med de nær 19 millioner aksjer?

Stille før stormen?

Stille før stormen? Da har vi den stillheten før stormen i så fall vart i mange år.

Ja det har det. Eller mye storm og nå kan vi kanskje få vind i seilene?
Har en god følelse, men dette er en tålmodighetsprøve.

God helg!

33 øre nå… Noe som har skjedd?

Hvorfor ikke fortsette som før? De ansatte tjener jo grovt…

1 Like

Nå samles troppene i LA. News soon?

Noen som har oppdatert aksjonærliste og ser hvem som selger?

“Hvem selger”. Kan det være WR har fått til en avtale med den tidligere styreleder, James Cardwell…og at en del av den avtalen er at han selger seg ut…? Husker ikke et konkret tall, men mener han satt på endel aksjer.

Tror Cardwell har solgt seg nesten helt ned, så det er minimalt med aksjer igjen der. Det interessante er vel “Hvem kjøper?”

Noen som har oppdatert liste?

Appelsinhaugen AS som har solgt de siste ukene. Største aksjonær, Ivar Opsahls har status Dødsbo ref. https://www.proff.no/selskap/appelsinhaugen-as/slependen/-/Z0IC1I91/

1 Like

Ivar hadde nok vært lite happy over at «griske» arvinger selger Wre-me.
Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør sa Jesus.

Wre-me kommer nok snart til å ta av!

1 Like