Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007fb277e1e368>

Nei.
Nei.

Q4 og kassa begynner å bli tom , så ja @Kaizers det har nødt til å komme noe nå, ellers bør du ta et screenshot av saldoen din, og ramme inn, så du har du et minne om at du engang hadde penger hehe.

Regner med de har en plan, det er ikke folk som er født igår i det styret :cowboy_hat_face:

Skal nok gå godt uansett hva som skjer. Men hadde ikke vært feil med noen triggere.

Se på de nye privatpersonene som har dukket opp på topp 30. Dette er ikke gutter som «leker» butikk.

Får da håpe de klarer å snu dette, syntes jævlig synd på alle som har blitt lurt inn i dette selskapet av han tidligere lederen.

Utrolig kjip måte å tape mye penger på for alle involverte.
Men jeg er dessverre redd for at det ikke kommer til å gå rette veien.
Personlig hadde jeg ikke tatt i dette med ildtang da det finnes bedre risk reward caser på børsen enn dette selskapet.

ja, de som har vært med helt fra starten er vel fasiten på tålmodigheten selv.
men det er et gammelt ordtak som sier: Den som ler sist,ler best…
Det kan vel kanskje være de som har vært med fra dag 1 ?
Dersom dette engang skulle gå bra, noe jeg tror det til slutt gjør( de må bare få opp øynene og starte å produsere andre ting enn MK) er det jo sånn passe kult å eie litt av et produksjonselskap i hollywood… vi får se hvor veien går, det er jo opp til styret.
Dersom de får opp øynene, og legger MK litt på is, så blir den veien med å bygge stein for stein , relasjon, for relasjon, utrolig lære rikt og spennende

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @SirSmokealot (76 likes)
  1. @Evilfreud (44 likes)
  1. @lindros (29 likes)

Resten av topp 10:

1. @cagey2 (15 likes)

2. @Ethan_Hunt (15 likes)

3. @Fenriz (14 likes)

4. @aksjefokus (12 likes)

5. @Pablo (12 likes)

6. @Dusty (10 likes)

7. @Gostemning (9 likes)

Gratulerer!

Har du fått noe svar på mailen du sendte selskapet?

ja, men ikke noe spennende i den…

noen som drar kjensel på noen av disse karene?

Han med caps på bilde der er Carl Bressler. Dei to andre er ukjent :blush:

kikkket nettopp på noen korte klipp fra hans prestasjon som skuespiller…der han deriblant har også vært med i filmen timber falls…

hm…:thinking:-timber…falls…

https://www.linkedin.com/in/carlbressler

Carl er mentoren til Patrick og de bor i samme område (var naboer tidligere). Tilfeldighetene skal ha det til at han også jobbet på Timber Falls.

Han virker som en bra fyr med godt nettverk og begge bena på jorda (i motsetning til andre som jobbet på Timber Falls…).

Patrick har kjent Herr. Bressler i flere år. Han har en lang bakgrunn innen business og drev blant annet sitt eget Agent byrå 14 år i Hollywood. Han har spilt 40 roller så han har vært med i mye forskjellig som skuespiller.
Uansett så spurte jeg Patrick om det med Timber Falls for 2 år siden og Bressler hadde ingen anelse hvem Wiik er. Bressler hadde en større rolle i den filmen, mens vi vet nå i dag at Wiik hang i en kjetting i 20 sekunder. Folk liker å spekulere her inne, så ville bare oppklare med den infoen jeg har!

Angående det siste du skriver i din kommentar, SirSmokealot.

Anbefaler at du tar en titt på en hel del artikler jeg kommer til å legge ut etterhvert; tror kanskje du vil finne dem interessante. Gjennomgangstema: Hvordan tjener egentlig Hollywood penger?

Først en liten innledning - og velkommen til Hollywoods mørke side . . .

En artikkel som tar for seg et spesifikt sakstilfelle, samtidig med at den også berører den større sammenhengen med punkter jeg vil komme tilbake til.

Spinal Tap og Rob Reiner fikk i august 2018 rettslig medhold i at grunnlaget for en rettssak ang påstått kontraktsbrudd og svindel er til stede.

www.bloomberg.com/news/features/2017-04-20/this-is-spinal-tap-s-400-million-lawsuit

Er det mulig…

OBS! Sørg for å laste ned podcasten fra Planet Money; trykk på lenken nederst i artikkelen “We See Angelina`s Bottom Line”. Segmentet med journalist/ forfatter og ekspert på Hollywoods økonomi Edward Jay Epstein starter 2:14 inn i programmet.