Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Nei.
Nei.

2 Likes

Q4 og kassa begynner Ä bli tom , sÄ ja @Kaizers det har nÞdt til Ä komme noe nÄ, ellers bÞr du ta et screenshot av saldoen din, og ramme inn, sÄ du har du et minne om at du engang hadde penger hehe.

Regner med de har en plan, det er ikke folk som er fÞdt igÄr i det styret :cowboy_hat_face:

Skal nok gÄ godt uansett hva som skjer. Men hadde ikke vÊrt feil med noen triggere.

Se pÄ de nye privatpersonene som har dukket opp pÄ topp 30. Dette er ikke gutter som «leker» butikk.

FÄr da hÄpe de klarer Ä snu dette, syntes jÊvlig synd pÄ alle som har blitt lurt inn i dette selskapet av han tidligere lederen.

Utrolig kjip mÄte Ä tape mye penger pÄ for alle involverte.
Men jeg er dessverre redd for at det ikke kommer til Ä gÄ rette veien.
Personlig hadde jeg ikke tatt i dette med ildtang da det finnes bedre risk reward caser pÄ bÞrsen enn dette selskapet.

ja, de som har vÊrt med helt fra starten er vel fasiten pÄ tÄlmodigheten selv.
men det er et gammelt ordtak som sier: Den som ler sist,ler best

Det kan vel kanskje vĂŠre de som har vĂŠrt med fra dag 1 ?
Dersom dette engang skulle gÄ bra, noe jeg tror det til slutt gjÞr( de mÄ bare fÄ opp Þynene og starte Ä produsere andre ting enn MK) er det jo sÄnn passe kult Ä eie litt av et produksjonselskap i hollywood
 vi fÄr se hvor veien gÄr, det er jo opp til styret.
Dersom de fÄr opp Þynene, og legger MK litt pÄ is, sÄ blir den veien med Ä bygge stein for stein , relasjon, for relasjon, utrolig lÊre rikt og spennende

4 Likes

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @SirSmokealot (76 likes)
  1. @Evilfreud (44 likes)
  1. @lindros (29 likes)

Resten av topp 10:

  1. @cagey2 (15 likes)

  2. @Ethan_Hunt (15 likes)

  3. @Fenriz (14 likes)

  4. @aksjefokus (12 likes)

  5. @Pablo (12 likes)

  6. @Dusty (10 likes)

  7. @Gostemning (9 likes)

Gratulerer!

Har du fÄtt noe svar pÄ mailen du sendte selskapet?

ja, men ikke noe spennende i den


noen som drar kjensel pÄ noen av disse karene?

Han med caps pÄ bilde der er Carl Bressler. Dei to andre er ukjent :blush:

1 Like

kikkket nettopp pÄ noen korte klipp fra hans prestasjon som skuespiller
der han deriblant har ogsÄ vÊrt med i filmen timber falls


hm
:thinking:-timber
falls


https://www.linkedin.com/in/carlbressler

2 Likes

Carl er mentoren til Patrick og de bor i samme omrÄde (var naboer tidligere). Tilfeldighetene skal ha det til at han ogsÄ jobbet pÄ Timber Falls.

Han virker som en bra fyr med godt nettverk og begge bena pÄ jorda (i motsetning til andre som jobbet pÄ Timber Falls
).

4 Likes

Patrick har kjent Herr. Bressler i flere Är. Han har en lang bakgrunn innen business og drev blant annet sitt eget Agent byrÄ 14 Är i Hollywood. Han har spilt 40 roller sÄ han har vÊrt med i mye forskjellig som skuespiller.
Uansett sÄ spurte jeg Patrick om det med Timber Falls for 2 Är siden og Bressler hadde ingen anelse hvem Wiik er. Bressler hadde en stÞrre rolle i den filmen, mens vi vet nÄ i dag at Wiik hang i en kjetting i 20 sekunder. Folk liker Ä spekulere her inne, sÄ ville bare oppklare med den infoen jeg har!

4 Likes

AngÄende det siste du skriver i din kommentar, SirSmokealot.

Anbefaler at du tar en titt pÄ en hel del artikler jeg kommer til Ä legge ut etterhvert; tror kanskje du vil finne dem interessante. Gjennomgangstema: Hvordan tjener egentlig Hollywood penger?

FĂžrst en liten innledning - og velkommen til Hollywoods mĂžrke side . . .

1 Like

En artikkel som tar for seg et spesifikt sakstilfelle, samtidig med at den ogsÄ berÞrer den stÞrre sammenhengen med punkter jeg vil komme tilbake til.

Spinal Tap og Rob Reiner fikk i august 2018 rettslig medhold i at grunnlaget for en rettssak ang pÄstÄtt kontraktsbrudd og svindel er til stede.

www.bloomberg.com/news/features/2017-04-20/this-is-spinal-tap-s-400-million-lawsuit

1 Like

Er det mulig


OBS! SĂžrg for Ă„ laste ned podcasten fra Planet Money; trykk pĂ„ lenken nederst i artikkelen “We See Angelina`s Bottom Line”. Segmentet med journalist/ forfatter og ekspert pĂ„ Hollywoods Ăžkonomi Edward Jay Epstein starter 2:14 inn i programmet.

1 Like
1 Like