Diskusjon Triggere Porteføljer

WR Entertainment (WR-ME) 📽

wr-me
Investeringer: #<Tag:0x00007f3660c35990>

Eller i hvilket som helst annet selskap som tjente penger. Så hadde det igrunn vært ganske fint.

https://www.culti-ent.com

:thinking:

https://www.domstol.no/no/Verktoy/Juridisk-ordliste/S/Skifterett/

https://ericgeiger.com/2017/01/4-ways-to-recognize-lazy-leadership/

God Jul alle sammen :smile: håper vi snart får en løsning her :smile:

Har brukt meste parten av jula og lest meg opp på info dere har skrevet her, jeg har av personlig grunner valgt og vente til 10januar med et bet, men slenger ut en tanke…

Det er store investorer som er inne, som har greit med penger…

Noen av disse kjøpte seg inn, på lav kurs og relativ høy risk i sommer.

Altså kjos og kompisen. Disse har laang farts tid på børs, lenger en dem fleste som sitter her. Tror dere virkelig at disse, gikk inn og tenkte la oss i steden for tippe lotto neste måndene satse på dette selskapet.?

Det er klart at det er noe mer bak, en av grunnene kan være fortjeneste.

Men kjos er jo kjent for og fly høyt, og liker tydligvis dette selskapet

Men om et selskap er så nær kanten av stupet, er det ikke litt rart at store aksjonærer som kjos og kompisen går inn…? Og tilegg kjøper mer?.

Jeg ser jo også at på papiret at denne aksjen trenger kapital, men det har jo alle sett i mange år.?

Men jeg vill takke-alle for konstruktiv info.
Men jeg anbefaller og se over denne aksjen en gang til, før man dømmer den ned og hjem. tviler sterkt på at stor aksjonærene ble overasket av dette kurs fallet…

På lav kurs? Kursen har gått ned 76 % siden sist kapitalinnhenting.

Grunnen til at Kjos kjøpte seg inn er at han er fan av Morgan Kane. Det er det hele. Tror du Kjos kan noe som helst om film og filmbransjen?

Du tror de forventet at kursen skulle gå ned med 99,5 % siden børsnotering?

Unnskyld at jeg spør, men har du noen tidligere erfaring med å investere i aksjer?

Jeg ville prøvd å gjort en egen analyse. Om du skal investere på børs så finner du nesten en eller annen “stor” aktør i alle selskapene som er notert.

Dette selskapet er blant de aller siste jeg ville investert i, sammen med ELE, Lavo, og en haug med annet rusk og rask du måtte klare å finne på Merkur og Axess.

Er det noen på de listene som i det hele tatt har hatt en verdi stigning ?

Bare om du har sittet short :smiley:

Takk for info, og tilbakemeldinger…

Jeg baserer ikke mine investeringer på forum/aviser eller mage føleser.

Har andre kilder…

God jul, godt nytt år folkens;)

OK, du skrev du hadde brukt mesteparten av julen på å lese hva som er skrevet her inne.

Merkelig det hvis du uansett ikke baserer deg på informasjonen som kommer frem her.

Lykke til med investeringen din. God jul til deg også!

Selskapet selv meldte jo at de hadde penger ut 2018, og foreløpig har de ikke hentet inn frisk kapital

Sikkert derfor han skriver at han venter til 10.

Hvis han venter helt til den 10. så er det ikke sikkert at han rekker å komme inn før de melder oppbud.

er ikke det flott da? så sparer han de kronene? Eller vil du at han skal gå inn nå? forstår ikke helt hva du prøver å si her…

Innlegget kan og bør leses som en advarsel.

stolt av deg @Pablo , som står opp og tar et sammfunnsansvar når det virkelig gjelder :hearts:
godt av det finnes sånne som deg, som står på muren og passer på at folk ikke tar feil valg :guardsman:
Håper du fortsetter det gode arbeidet i 2019 også :smiling_face_with_three_hearts:
Tusen takk for et år fyllt av gode innlegg og at du deler din visdom med oss andre :man_teacher:

Kontantstrøm? Nei.
Har bedriften evne til å gjennomføre? Nei.
Cashburn? Sakte, men sikkert.
Tom kasse? Straks

Men de har en super kompetent ledelse som har hevet lønn i mange år! ( uten å få til noe) :stuck_out_tongue: