Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Forklar? Er vel en ganske sÄ sann pÄstand/fakta

:joy: Poenget var mer om at ting mÄ bygges fra bÄnn. Ingen blir Amazon over natta.

2 Likes

Ja, WR har aldri lagt den fĂžrste steinen i byggverket. De kom liksom aldri av flekken.

1 Like

Dersom de klarer Ä hente pengene til videre drift nÄ, blir utvanningen sÄ stor at det som alerede er investert sÄ Ä si null verdt
 overlever de dette selger jeg meg ut, og kjÞper meg en stor kebab for pengene, kanskje jeg fÄr nok til brus ogsÄ hehe :slight_smile:

2 Likes

Jeg skal starte opp et selskap i garasjen min. Bezoz, Musk og Gates fikk det til. Da er det fint mulig at jeg fÄr det til ogsÄ?

Svaret pÄ det er selvfÞlgelig nei.

Var vel ikke akkurat det som ble sagt, men deg om Ă„ tolke det slik hehe :wink:

Nei, ikke helt sammenlignbart, men med den analogien kan vi si at WR ble sittende i garasjen i ti Är uten Ä gjÞre annet enn Ä kakke pÄ dÞra til mor og far hver gang de gikk tom for mat :joy:

2 Likes

Som nevn fÞr sÄ lurer jeg pÄ hva dagene har gÄtt med til for Tasmin & Co. Tenk Ä jobbe i sÄ mange Är uten Ä fÄ til noe som helst.

Hvem var det?

Larsen, han som starta denne trÄden. Han hadde en tradingtrÄd ogsÄ hvor han hadde 90% av pensjonspengene sine i WR.

ForsÄvidt samme fyr som varmt anbefalte Sino Agro i sin tid.

2 Likes

Trist, men med to typer slike blundere sÄ burde man kanskje holde pÄ med noe annet.

https://newsweb.oslobors.no/message/479504

1 Like

Utsetter noen dager. Kanskje de fÄr pÄ plass minimum. Lurer pÄ hvem det er og hva planen er videre. For der har vi ikke hÞrt et kvekk.

1 Like

Noen dager? Frist i dag.

Fra de startet :yum:

huff 5 og 1/2 time igjen til :coffin:

:disappointed:

Ridley Scott og teamet hans samt Mark Huffam synes MK er svÊrt interessant og har sagt til WR at de kan kontakte dem q4 2019. Dette ble ogsÄ nevnt pÄ GF.

Det fikk ikke jeg med meg, og jeg sitter pÄ opptak
 hmmm hÞre en gang til da :wink:

Edit: kan vÊre forde at jeg fokuserte mest pÄ reverssplitt og psykoligiske efekter :laughing:

Skal de finansiere filmen eller sagt seg intressert i Ă„ produsere?

Jeg tipper det siste. SÄ WR mÄ fortelle hvordan denne filmen skal finansieres.

Produsere som jeg skjĂžnte det. Det er noen store selskaper i USA som finansierer filmer og regner med at de vil bruke en av dem. For min del tror jeg ikke det blir vanskelig med Scott og Huffam.
Snakket med Tasmin forrige uke og hun bekreftet Ridley Scott som potensiell RegissÞr. NÄr det er sagt sÄ har de ingen skriftlig avtale.

1 Like