Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

85% på kjøpssiden nå og aksjen opp 16,67%. Bra!

nei, har ikke fått kjøpt enda hehe

1 Like

Jeg husker at jeg en gang gikk igjen om en tråd der det ble diskutert T5PC-community fra før kollapsen og helt til det kræsja. Jeg fikk litt flashback til det. WR-ME er et luftslott, og det som settes inn her er tapt. Beklager å si det, men ønsker ikke at folk skal tape pengene sine.

Hvorfor mener du det er et luftslott?

sånn da har jeg kjøpt noen lodd :slight_smile:

3 Likes

Ned 26% i går og en ellers ni trist trend i chartet, hvor bra dette er kan i beste fall diskuteres.

Opp 33% idag. Bare en vei å gå og det er opp :smiley:

2 Likes

Hvordan aksjen har utviklet seg siden start, og med tanke på alt grumset som har kommet fram de siste månedene gjør at jeg mener dette er et luftslott.

Mener du at det ikke er et luftslott, i så fall hvorfor ikke?

Hvordan aksjen har utviklet seg siden start (jeg regner med du mener notering på Merkur Market?) betyr ikke at det er et luftslott. At noen aksjer ble omsatt til 15,-, var et resultat av at noen ønsket å kjøpe til den prisen. Det ble ikke gjort noen emisjon i forbindelse med noteringen. Emisjon på 2,- ble gjort noen måneder etterpå. Mange mener vel dette var en mer fair verdisetting.

Når det gjelder prosjektene selskapet jobber med, så er det i hovedsak Morgan Kane som er interessant. Selskapet kontrollerer rettighetene til film/tv/merchandise/ebøker m.m. til Morgan Kane-universet, noe flere mener har stort potensiale dersom det forvaltes og utvikles riktig. Dersom ledelsen nå får tid til å utvikle prosjektene uten å bruke tid og $$$ på totalt unødvendige søksmål, kan dette bli veldig bra for alle aksjonærene (inkl. Wiik, om han har noen aksjer igjen når/om filmen kommer). At det ene søksmålet er rettet mot selskapets CEO viser vel hvor Wiik har lagt listen.

3 Likes

Vel, rent bortsett fra at aksjen har ramlet 98 % så kan man jo se på hva som er blitt lovet vs. hva som er blitt levert. Mye er lovet, ingenting er levert. Absolutt ingenting. Men lykke til.

2 Likes

Ja, takk det samme :slight_smile:. Mener at fallet på 98% var fra en kunstig høy topp. Om ledelsen får tid og ro til å fokusere på det de skal, så vil tiden vise at dette ikke er et luftslott. Det forutsetter selvfølgelig at Wiik ikke lykkes i sin plan.

5 Likes

Og der gikk 0,3 gjennom, fantastisk

1 Like

heh fikk det berømte aksjonær brevet idag, mye rart man skal lese ass… de rakk mye på 2,5 mnd for å si det sånn, bare de blir ferdig med wiik nå så blir det bra :wink:

2 Likes

Lyst å poste det her?

Eventuelt lag en insidertråd og post det der :slight_smile:

2 Likes

det er 2 sider tettskrevet hehe kommer til å ta en evighet

ta et bilde :slight_smile:

kanskje eg skal gå og sjekke postkassa :smirk:

edit: ingenting der

posta i inside tråd

5 Likes

De sier ingenting om status på prosjektet. Hva med regissøren de skulle annonsere? Istedet er brevet en forsvarstale om hvorfor ting tar tid.

Mellom linjene kan man vel skimte at så lenge dette søksmålet henger over selskapet så blir det heller ingen film?

1 Like