Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Ja, det er jo bare tull Ä selge nÄ.


Godt at beregningene er realistiske da!

2 Likes

Dette er fra 80-tallet dog :wink:

1 Like

Haha, begynte Ä lure nÄr jeg leste dette avsnittet:


:smiley:

4 Likes

Haha de kom faktisk lenger den gangen enn det vi er idag, pÄ tide Ä fÄ ut fingern kansje :+1: Neida vi fÄÄr nok fremgang snart :blush:

1 Like

Hvilken pÄvirkning vil denne saken med wiik ha pÄ aksjene her?

Eneste grunn til at den halverte var jo at wiik dumpet, vinner han dumpes det sikkert mere, taper han kommer vi sikkert nĂŠrmere der vi var fĂžre dump

Kan ikke finne noe aksjehistorikk hvor lÄ den fÞr wiik sitt dump?

WR Entertainment.xlsx (18.0 KB)

1 Like

gidder du Ă„ gi det ut i pdf ? :wink:

Her mÄ man bare spÞrre seg. Hvor mye cash trenger selskapet nÄ? 80 mill? Ok. Hva blir kursen da om de skal ha inn 80 mill pÄ 50% rabatt. Her kan det komme inn noen store aktÞrer og ta en skikkelig dumpingsemi.

1 Like

Er det vanlig at emisjoner gÄr 50%++ lavere enn den reelle kursen? Jeg har ikke observert sÄ veldig mange emisjoner fÞr, men ville da tro at styret ikke Þnsker det(?)

Det er spÞrsmÄl om de mÄ eller ikke. Styret har nok ikke noe problem med det. Bare eksisterende aksjonÊrer, men det viser seg at i slike selskaper som stÄr i dÄrlig lys er det vanskelig Ä hente inn penger og da kan styret fort akseptere et slikt tilbud. Da er det dumpings emi og liten repemi som plaster pÄ sÄret. Dette mÄ ikke skje, men av erfaring er jeg veldig skeptisk til denne nÄ pga. en slik lÞsning.

3 Likes

Kunne tenke meg og ta en Lotto her, men er sÄ begredelig oms i aksjen at eg velger Ä stÄ utenfor.
Har ikke satt meg godt inn i selskapet, men ser at det er en aksje som raskt kan gi gode prosenter, i begge retninger.
Det sier seg vel selv at for at skal kunne bli film, sÄ skal det pÄ plass en god porsjon cash, sÄ blir det spennede Ä se hvordan det lÞser seg

3 Likes

Har sett bÄde 50% rabatt og ingen rabatt. Du var jo med i Funcom emisjonen, rabatten der var vel nÊrmere 80%.

4 Likes

Er vel en rekke sÄnne opplevelser, senest igÄr ble det mldt en i Sbx,
Funcom er nevnt, sÄ kan vi slenge med Bwo og en rekke andre.
Det finnes mangen eksempler

tviler pÄ at det blir en kjempe rabatt ved emisjon, da to av de stÞrste aksjonÊrene sitter i styret, men det er lov Ä hÄpe :wink: @pleximus83 det finnes en haug av online tools for Ä konvertere filer, gjÞr et kjapt google sÞk :slight_smile:

1 Like

og dersom wiik taper saken i usa har selskapet nok av aksjer Ă„ selge til investorer

2 Likes

All informasjon ligger pÄ https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/WRE-ME.MERK/overview. :slight_smile:

1 Like