Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Fordi du må bør kjøpe deg inn i Wre-me igjen!

nix! :wink:

Fint alternativ til lottokupong, som man ihvertfall ikke vinner på. Større sjanse her :wink:

joda,fins muligheter hvis de iverksetter ALLE forskjellige finansielle verktøy en kan gjøre med et børsnotert selskap,-der mener jeg vi har desverre en meget uheldig pris på aksjekurs p.d.d.

selv kommer jeg til å fokusere langsiktig,-har nå en drøm om å få 100K aksjer i EPR…og starter sparingen idag.

ønsk meg lykke til!

:rofl::joy::laughing:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor disse søksmålene liksom skal ha tatt opp ALL tid til alle ansatte i selskapet…?

Skal bli svært spennende å se nå som omsider disse sakene snart er ferdige, hva skal de unnskylde seg med da??

1 Like

tipper de har suspendert allt og alle til rettsakene er helt ferdig og det vi bli en gjennomgang i hva som kan gjøres i det som er igjen av selskapet etter de siste 2 års (uheldige)hendelse.

:relieved:

Er vel en fare for at det egentlig ikke er gjort noe særlig under gunnar sin ledelse heller. Og at de kort og greit starter på null.

1 Like

skulle de under all omstendigheter få til samarbeid med Jim Beaver og Ian McShane,så kommer det til å sitte en viss angrende kar i stuen her ihvertfall.

men der anser jeg oddsen som liten,-men jeg KAN ta feil…

hadde vært morsomt hvis tilfeldigt noen i WR sitter og leser i forumer rundtom og skaffer seg idee`er fra oss

vi er tross allt markedet…på en måte.

:thinking:

Hehe vet de titter innom dette forumet

kan umulig være Tasmin,for det første skjønner hun mest sannsynlig ikke norsk,og for det andre,så er hun altfor opptatt med disse “live” bloggingen hennes og annen snapchatgreier…

1 Like

Det var bra tenkt :lying_face:

sir,hvem er det du har bilde av på nick`n din?

Skal vi få tatt ut de 402333 aksjer på 33 øre i dag?

Disse kan snart selges for det dobbelte :slight_smile:

Hvor ofte oppdateres aksjonærlisten?
Det er bra salgspress om dagen og jeg lurer på om set er selskapet selv som selger deler av de nær 19 millioner aksjer de har.

De har sikkert behov for cash. Bra et de velger å selge deler av aksjene kontra å kjøre emisjon.
Men de burde informert bedre og kontaktet de største eierne om de ville kjøpe til en gitt pris.

Omsatt aksjer for hele 24000kr… Lidelse om man vil ut av aksjen.

BRA??? De eneste som vet noe om utvikling av film selger? Er det bra?

19millioner aksjer til 25øre… er ikke nok til å få betalt WR sin andel av en eventuell film. Det er vel kanskje nok til å holde skuta flytende frem til de får satt en ekstremt utvannende emmisjon.

Får ikke noe liste heller, vanligvis har jeg fått ganske så fort. Sikkert pga at de selger selv